Gå til innhold

Er vi kjipe? Angående navn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vet ikke kjønnet ennå, men jeg har funnet et jentenavn som jeg veldig gjerne vil bruke, om det blir jente da. Problemet er bare at min brors x-samboer heter dette. De er ikke sammen nå. 6-7 år siden det ble slutt, men han har nok mest negative minner fra den tida og tida etter bruddet. Har tenkt å spørre hva han syns. Om det ender med spetakkel er det best å begynne å tenke i nye baner så snart som mulig, før jeg forelsker meg ennå mer i navnet. Vil bare legge til at det er et helt vanlig navn. Bør vi finne noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, voksen og voksen... Både han og nåværende samboer blir ganske stramme i maska når dette mennesket blir nevnt hjemme hos oss...

Skrevet

Da hadde jeg nok vurdert et annet navn ja. Litt påtagelig om dere velger dette, spesielt siden de reagerer sånn når x dama blir nevnt.

Jeg hadde ikke gjort det.

Skrevet

jeg hadde tatt navnet...

Skrevet

Hadde tatt det. Snart er det jenta som blir forbundet med det...

Skrevet

Ringte ham og spurte jeg, og det tror jeg han satte pris på. Først ble han helt stille, men så sa han at: "Det syns jeg faktisk er helt i orden! Vil du bruke det navnet, så gjør du det."

Gjett om jeg ble glad og letta da!!

Skrevet

der ser du! Masse grublerier for noe som ikke viste seg å bli et problem, engang!

Kjempeflott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...