Tina0508 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Har den siste tiden fått en slimete konsistens på utflod. Andre som har dette og vet hva det er?
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg har også slimete utflod (omtrent som el-slim bare litt tykkere og mer). Har hatt det fra og til i noen uker og er i uke 32 nå... Legen gadd ikke engang å teste meg, hun sa det var helt normalt, så jeg har bare stolt på det....
Tina0508 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Tok det opp med jm jeg å, men fikk ikke noe svar på hva det var. Da er det kanskje ingen ting faktisk da, hehe
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 det har jeg også fått den siste uken,er i uke 39 i morgen... vet ikke hva det er,men jeg regner vel nesten med at det bare er utfloden som har forandret seg litt...
vår baby Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Det har jeg også. Leste at slimete utflod kan være slimproppen som går over tid.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Det var det da,jeg og har hatt det.Men lurer på om det er bare sånn det skal være siste perioden,må jo være en grunn til at så mange legger inn samme innlegg om slim og "lekker jeg fostervann?" spørsmål... For det har jeg også gått rundt og tenk litt på i det siste,men tenker det mest sannsynelig er bare en økning av utflod eller noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå