dagni Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jobber som ringevikar i bhg... så der kan det variere veldig i forhold til inntekten... noen ganger kan jeg ligge på 6000 i mnd, andre ganger 2000, og igjen andre ganger 0.. Hvordan gjør man dette i forhold til OS? jeg vil jo ikke at de skal trekke meg, som om jeg tjener 6000 hver gang..for det gjør jeg på langt nær ikke...
2 søte Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 hos meg såg de på forrige årslønn, og regna sånn ca. om du mottar for mye os ifh til lønn må du betale tilbake, så hver obs på det. om du tar 5000kr imnd som gjennomsnitt så vil eg tro du har litt å gå på. det blir jo bare 60 000kr i årslønn og er jo ikke så altfor mye.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Får du tilbake os hvis du mottar for lite da eller? Tviler, men det hadde jo vært noe! Ellers er det vel best å satse på å motta litt for mye og heller legge bort litt av pengene slik at du kan betale tilbake! Vil jo ikke ha mindre enn vi har rett på
dagni Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Nei, akkurat hva jeg enker også...- er kipt dersom man ender op med 2000 mindre en mnd, for jeg har i hvertfall utgifter hvor jeg er helt avhengig av å ikke gå i minus i hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå