engajente Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 med bursdagspakken fulgte det to røde fisker... noen som har funnet ut hva de er til?? er ett fiskehode med hull i øyet, lang tynn kropp med hull i og hale..
1stor1liten =) Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 har ikke peilig, mottar vel en pakke nestte mnd. vi. fikk bamse til ungene når jeg meldte de inn
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Lå det ikke lapp i pakken din??? Det er sånne tube-klemmer, til kaviar etc. Dytter den på enden av tuben, snurrer den rundt og får lettere ut alt innholdet (skjønte forøvrig ikke bæret jeg heller, før jeg så lappen, hehehe) Var du fornøyd med tingene som var i pakken?? Jeg var og hentet min idag, ble kjempe overrasket over alt som var i den jeg!! Lillegutt ble jo SÅÅÅÅ glad
engajente Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 åååå, så lurt a. nei lå ingen lapp i vår. hva fikk dere da? vi fikk poser til å ha gaver i (til gjestene), ballonger, sugerør, termos, smash, og elias potetgull. er jo supert til å være gratis
Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Vi trodde det var en slik kortholder til å holde bordkort!!!!!!! De ble kastet:( Snakk om å være smart!
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 I "vår" var det de samme ballongene, posene og sugerørene + matboks, drikkeflaske, smash, kuli-boks og en stor pose med sånne potegullbamser.. Og fiskene såklart Jeg er fortsatt kjempe overrasket jeg, litt sånn...WOW!!! Er jo ikke engang logo på tingene, bare det "bursdagsemblemet" Jojo-bamsene får ikke ligge i fred et sekund her forøvrig
HTC Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Skal den komme av seg selv? Har meldt oss inn og vesla har bursdag i morgen, har ikke mottatt noe?
Beama Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 De fiskene er til sånne påleggstuber. Men jeg får de ikke til å passe på tubene fra kavli som jeg har her i huset=(
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Om hva kommer av seg selv??
engajente Skrevet 15. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2008 fikk brev med invitasjoner, der sto det at man kunne hente i nærmeste joker butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå