storebror og junibaby=) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 gjerne ped.leder eller styrer. Eller bare andre som vet hva somer viktig i en bhg. Hva ville du spurt en assistent om på jobb intervju??
Vesle mor Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hvorfor tror du, at du burde få jobben/hvorfor du er den rette til jobben.. Hva kan du bidra med? (inne/ute aktiviteter? Hvordan vil du være iforhold til barn /voksne/foreldre. Ikke alle er flinke med å få foreldre til å føle seg trygge..
Cecelia & jentene Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 jeg er assistent i bhg...jeg var på gruppeintervju da...vi fikk påstander som vi skulle svare enig,uenig eller delvis enig/uenig på..og så begrunne hvorfor. Så tilslutt ble vi spurt hvorfor vi vil jobbe i barnehage og hvorfor de skulle ansette akkurat meg...
storebror og junibaby=) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 hvordan påstander da?
Gjest armagedon Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 ditt pedagogisk grunnsyn hvilken stimuli er viktig for de minste i bhg negative sider ved deg positive sider vd deg hva kan du bidra med for å gjøre arbeidsmiljet bra/bedre hva liker du å holde på med (barnehageting)
Cecelia & jentene Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 eksempler: *alle barn skal behandles likt * det er viktig at alle barna er ute i løpet av dagen * hvis et barn er sulten bare en liten stund før lunsj,skal det da få en skive * det er viktig at alle blir tatt godt imot når de kommer i bhg dette er noen eksempler...jeg husker desverre ikke alle
*Anonymus Maximalus* Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 assistenter har jo ikke så mye pedagogisk bakgrunn, så kanskje ikke så riktig å spørre de om pedagogisk grunnsyn, det er jo det man spør ped ledere og sånn om..
blåbæret Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Hva tror du din forrige sjef ville sagt om deg? Spiller du noe instrument? Har du noen hobbyer? Hvordan ser du på det å skulle jobbe i team? Hvilke forbedringsmuligheter har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå