Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Men.. Vi tok bussen i stad. Hverken når jeg skulle av eller på løfta sjåføren på rompa. Gikk veldig greit inn. Men når jeg skulle ut, så kåla jeg noe veldig for å klare å ta vogna ut alene. Han så jo at jeg brukte tid. ' Men det jeg nesten syns var værst var vel at når jeg endelig fikk kommet meg ut, så kikka jeg bort på en av passasjerene som satt rett ved utgangen, å hun satt bare å glodde, nesten smilte litt! Greit, det er ikke dems jobb, men det er da normal høflighet å hjelpe til da!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Det er faktisk sjåførens jobb å hjelpe til.. Så vet du det til neste gang.. Hadde blitt forbanna jeg.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Har aldri fått noen som helst hjelp av en bussjåfør jeg...
petite fleur Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 PÅ de nye bussene hvor man går rett inn, klarer jeg meg fint selv, men er det trapper MÅ jeg jo ha hjelp.....Hvis ingen gidder å løfte på rumpa spør jeg høyt ut i været om noen kan hjelpe meg....Ikke verre enn det ;-) Enkelte folk er ikke så kjappe i toppen og trenger å få påvist det innlysende....;-)
mpb♥ Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Hver gang jeg har tatt bussen har jeg fått hjelp av bussjåføren, men virker nesten som om det er et ork hver gang. Og alle andre trenger seg fordi, er så irriterende at ingen gidder å hjelpe. Skam dere som ikke hjelper en kvinne med barnevogn i trapper og div!
mpb♥ Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Når man uansett skal av så kan man hjelpe til, normalt det da. Men sikkert ikke for deg nei, bla bla.
lillebror er " forsinket" Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 slavearbeid????? min hverdag blir bedre naar jeg foler meg bra. og selfolgelig foler man seg bra naar man gjor en god gjerning...... God gjerning er det heller ikke. med aa hjelpe er man "kun" ett medmenneske....
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Du har sikkert mye bra å komme med "ludderet" men denne ble bare for dumt... Å det er sikkert ikke bare denne gangen. Ikke spør meg hvorfor en gang, for klarer du ikke tenke deg til det så kan det være det samme. Da vil du nok ikke forstå uansett hva jeg sier...
mpb♥ Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Det er ingen her som mener at det er andres plikt, men vi mener at folk godt kan hjelpe til. I hvert fall bussjåføren. Gidder vel ikke ta bæremeis bare fordi jeg ikke skal "plage" andre med barnevognen min - plages dem så får dem styre unna offentlige steder.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 I tillegg, som en skrev over her, så er det sjåførens jobb! Asså han får lønning også for det! Hva om det hadde vært en gammel dame/mann da? Skal de holde seg inne sånn at de ikke plager andre med "skrøpligheten" sin? Å holder du aldri døren oppe for noen som trenger det? Det er samme prinsipp. Man forlanger ikke, men man forventer litt hjelp fra medmennesker! Hvordan tror du verden hadde vært om alle hadde tenkt som deg? Du virker veldig selvsentrert..
lillebror er " forsinket" Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 det er vel ingen som forlanger at ALLE SKAL HJELPE.......... men du hoster som du saar........
mpb♥ Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Takk det samme du! Nei, plager ingen ved at jeg tar med meg barnevognen min på bussen eller hvor som helst. Da er det bare å styre unna.
mpb♥ Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 Gleder meg til du blir gammel, håper ingen kommer til å hjelpe deg i hvert fall.
lillebror er " forsinket" Skrevet 14. april 2008 #15 Skrevet 14. april 2008 Tenker ogsaa at forskjellen paa meg og de som vil sitte i "ro" paa bussen er at jeg sover godt paa natten.........
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #16 Skrevet 14. april 2008 Hehe.. Kjenner til den, gitt.. Her virker det som om en del bussjåfører på pur faen stopper bussen i en sånn avstand at det er UMULIG å klare å komme seg av bussen alene. En sånn avstand at man verken får vogna rett fra bussen og over på fortauet eller ned på veien for så å opp på fortauet. Jeg innbiller meg at det er en slags konspirasjon mot småbarnsmødre som har et behov for å ta med seg vogna på bussen. Jeg tror ikke de liker oss fordi vi bruker litt ekstra tid på og av, noe som fører til at de ikke klarer å holde rutetidene..derfor prøver de å lage et rent helvete, sånn at vi skal føle at vi må kjøpe bil i stedet!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #17 Skrevet 14. april 2008 Godt at ikke verden bare består av slike mennesker som deg. Du er jo helt psycho, ludder-faen!
LinnisR83 Skrevet 14. april 2008 #18 Skrevet 14. april 2008 Wow...mener du dette, Ludder? Eller bare provoserer du? Eller er det ironi?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #19 Skrevet 15. april 2008 Jeg har faktisk bil, men tar bussen en gang i blant. Det er et offentlig kollektivtilbud til ALLE!!
mpb♥ Skrevet 15. april 2008 #20 Skrevet 15. april 2008 På et gamlehjem vil du jo være avhengig av hjelp fra andre:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå