lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 bruker å gå ut å spise.
*ale* Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 I år er svigermor bortreist så det blir mat her... Tenker jeg lager pølse til ungene og snitter til oss... Med is attåt:)
Gjest 2barnsmor:) Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 hehe,måå bare ha vårruller.. å pølse med brød da.. så spiser vi is da så klart
WP-TLogPeanut Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Pleier å ha sodd, men i år blir det mest sannsynlig å spise ute
Vesle mor Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Vi pleier å grille hos mine foreldre.. Masse gode gamle naboer kommer å spiser hos de da..
annki83 Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 har spist kina mat de siste årene. eller har vi pleid å ha koldtbord elelr snitter hos mor
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Vi pleier å grille, men hender at vi går ut å spiser også:0)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Her blir det lapskaus som vanlig på skulen. Der samlast heile bygda og fau i bhg og skulen har ansvaret, og det er bla meg i år
Gjest Skrevet 14. april 2008 #15 Skrevet 14. april 2008 Minst mulig! Har aldri tid :-) ... i alle fall ikke før det nærmer seg den 18.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 14. april 2008 #16 Skrevet 14. april 2008 Rømmegrøt og spekemat. evt snitter. og så pølser, da.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. april 2008 #18 Skrevet 14. april 2008 Stor frokost. Griller på ettermiddagen ,kvelden.
Lillesnuppis Skrevet 14. april 2008 #19 Skrevet 14. april 2008 Er vi bedt bort så blir det grilling.. ( hos tante og onkel med stor hage eller hos mor og far med stor veranda.) Har vi ikke noen planer den dagen så treffer vi venner å går å spiser på restaurant, å da blir det som regel kinesisk eller italiensk... ÅÅååååååååå gleder meg så til 17 Mai jeg. Beste dagen i året syns jeg :-)
Pirkeanonym Skrevet 14. april 2008 #20 Skrevet 14. april 2008 Vi har ertersuppe med rundstykker, og masse masse kaker:-) Er jo bursdagen min;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå