Gå til innhold

Hva spiser dere på 17.mai??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker å gå ut å spise.

Skrevet

Her er det sodd :o)

 

Skrevet

I år er svigermor bortreist så det blir mat her...

 

Tenker jeg lager pølse til ungene og snitter til oss...

 

Med is attåt:)

Gjest 2barnsmor:)
Skrevet

hehe,måå bare ha vårruller.. å pølse med brød da.. så spiser vi is da så klart

 

 

Skrevet

Pleier å ha sodd, men i år blir det mest sannsynlig å spise ute :)

Skrevet

Vi pleier å grille hos mine foreldre..

Masse gode gamle naboer kommer å spiser hos de da..

Skrevet

Da griller vi=)

Skrevet

Griller uansett vær. :)

Skrevet

har spist kina mat de siste årene. eller har vi pleid å ha koldtbord elelr snitter hos mor

Skrevet

Vi pleier å grille, men hender at vi går ut å spiser også:0)

Skrevet

Her blir det lapskaus som vanlig på skulen. Der samlast heile bygda og fau i bhg og skulen har ansvaret, og det er bla meg i år ;)

Skrevet

Minst mulig! Har aldri tid :-)

 

 

 

 

 

... i alle fall ikke før det nærmer seg den 18.

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Rømmegrøt og spekemat.

 

evt snitter.

 

og så pølser, da.

Skrevet

Stor frokost.

 

 

Griller på ettermiddagen ,kvelden.

Skrevet

Er vi bedt bort så blir det grilling.. ( hos tante og onkel med stor hage eller hos mor og far med stor veranda.)

 

Har vi ikke noen planer den dagen så treffer vi venner å går å spiser på restaurant, å da blir det som regel kinesisk eller italiensk...

 

ÅÅååååååååå gleder meg så til 17 Mai jeg. Beste dagen i året syns jeg :-)

Skrevet

Vi har ertersuppe med rundstykker, og masse masse kaker:-) Er jo bursdagen min;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...