Gå til innhold

Jeg gruer meg slik til 17.mai jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer til å være alene med ungene hele dagen, siden mannen er borte på jobb. Da er det jeg som må få de opp og kledd til barnetoget kl 8.30 samt å kle meg selv. Yngste sitter i vogn (hun er snart 2 år) og hater å sitte i ro, men kan jo ikke la henne gå heller midt i toget. Eldste er 4 og kommer til å bli sliten av å gå i toget. Som dere skjønner så er det barnetoget som vil bli det mest travle.

Kjenner lite folk, så vi kommer nok til å gå i toget, kjøpe is og pølser og så dra hjem og lage rømmegrøt før vi drar å ser på folketoget.

Kjenner jeg får lyst å gråte når jeg tenker på 17 mai i år, men skal absolutt se til at ungene koser seg, selv om jeg ikke gjør det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det.., Men hva med å drite i barnetoget.. og bare kose dere hjemme på formiddagen også rusler dere ut etterpå...

Sånn blir det iallefall her i huset i år.. Har en på 4 år og en på 2år.. orker ikke det stresset med å rekke ut til toget.. Vi går heler ut når de er sånne leker på skolen/barnehagen..

Skrevet

hver så snill i ikke misforstå...:-)

Skrevet

Det har jeg fryktelig lyst å gjøre, men 4 åringen min gleder seg sånn til å gå i toget! Hun husker så godt fra i fjor og snakker masse om 17.mai.... Så jeg har ikke så lyst å skuffe henne... Men er det pissregn og dritvær, så spørs det om vi bare tar en rolig morgen og drar nedover til sentrum når lekene starter ja...

Skrevet

Ja, da skjønner jeg hva du mener. min 4åring så ikke toget i fjor heller.. så det er ikke noe mas om det enda...

Skrevet

Duh, den kjenner jeg igjen. Har vært alene de to siste 17.maiene med ungene, og det er helt pyton. Synes det er den verste dagen å være alene på i hele året, mannen på jobb og der skal man gå i 17.mai tog å "krampekose", få man kjenner, og alle sitter sammen familie og familie i en idrettshall som man pleier å samles i (drikke kaffe, spise kaker, og leker for ungene )og så vi da. Kjennes iallefall sånn ut.. Du får bite tennene sammen og stå på, godt når kvelden kommer, og utrolig hva man gjør for sine søte små. For meg er det heller ikke noe alternativ å droppe deler av dagen, da ungene trener på å gå i tog på forhånd i barnehagen. Men, men, vi står han av ;) En fattig trøst, men vi er flere som har det på samme måten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...