En blå å en rød:) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 IGJEN.... Spm.1: Hvor lang og tung var du når du begynte? Spm 2: Hvilken hoop valgte du? Spm 3: Hvor lenge har du holdt på? Spm 4 Hvor lang tid tok det før du merka resultater? Spm 5: Hvor tung er du nå? =D
Vesle mor Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Og når blir de helt vanvittige blåmerkene borte? :-) Jeg ser så sinnsykt mishandlet ut rundt magen..
En blå å en rød:) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Spm.1: Hvor lang og tung var du når du begynte? Spm 2: Hvilken hoop valgte du? Spm 3: Hvor lenge har du holdt på? Spm 4 Hvor lang tid tok det før du merka resultater? Spm 5: Hvor tung er du nå? Spm 6: NÅR forsvant blåflekkene?? Spm 7: Har du rocka etter at du ble voksen?? (altså før denne rockeringen) =)
Vesle mor Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Nr1. Er 165 høy og veier ca 65kg nr2. valgte den 3b ringen. nr 3 har holdt på litt over 2uker. nr4 vet ikke om jeg har merket noe enda. nr5 samme vekt enda nr6 har vanvittige blåmerker. kom etter dag 2.. nr7. har prøvd å rokke med vanlig ring etter at jeg har blitt voksen, men det var veldig vanskelig.. mye lettere med denne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå