Spire nr2 i magen :) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg begynner i dag på min uke 35 i svangerskapet, og har siden før jul fått masse eksem over hele kroppen som klør noe GRUSOMT! Føler jeg kan bli gal snart. Har vel prøvd det aller meste uten noe spseielt god lindring. Har selvsagt tatt blodprøver og alle prøvene er fine. Var til kontroll på sykehuset senest i dag og beskjeden jeg fikk der var at så lenge jeg hadde eksem som klødde, var det ikke farlig. Det jeg lurer på er om noen har noen gode råd, eventuelt om noen har prøvd akupunktur mot denne kløen?? Takker for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå