*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde SA i slutten av januar ( i 7 uke). Så fikk jeg TR 5 uker senere. Nå har det gått 2,5 uker siden jeg burde fått TR (etter normal 28 dgr syklus). Jeg vet jeg ikke er gravid, for har tatt CB flere ganger. Men hvorfor får jeg ikke TR? Er det normalt at man kommer helt ut av syklus når man har hatt en SA? Har noen av dere vært ute for det samme?
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg dytter denne litt i håp om at noen kan svare meg :-)
¤mamma¤ Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jeg kan ikke svare deg av personlig erfaring, men har lest her inne at en del får litt tuklete sykluser etter SA/MA, dessverre. Jeg hadde MA 8.mars, og fikk mensen igjen 28 dager etter det. Venter nå på EL, så har ikke kommet så langt at jeg venter ny mens. Håper du snart får TR eller aller helst en positiv test!!
Venter09<3med ny spire Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 hei.. har selv hatt en sa i og hatt ustabil syklus etter dette.. har nå begynt å prøve igjen men har nå da en ustabil syklus er i morgen 21 dager over ikm. men vis du tenker på at denne mnd skal jeg bli gravid så kommer som regel ikke mensen..
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Tusen takk for svar begge to. Vi har ikke prøvd å bli gravide etter SA'en i januar. Men det er så kjedelig å vente på TR. Jeg har alltid hatt stabile sykluser, men nå lever den jo sitt eget liv. Trodde en dag den skulle komme, for hadde mensverk, men nei... Har du testet positivt, venterogventer håper på 08-09?
Venter09<3med ny spire Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 nei ikke testet positiv.. bare negativ hele tiden. begynner å bli litt slitsomt.. vært hos legen og alt.. de trudde at mensen ikke kom for at jeg tenker på at håper den sitter nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå