Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Virker som alle som er på UL og ville vite kjønnet får vite. Hos oss kunne man ikke se. Andre?
lille_ meg:) Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Kunne ikke se det på meg heller =/ Hadde navlestrengen mellom bena. Men kan det da stemme at det kan være jente?? For jeg innbilder meg at det skulle vært litt lettere å se det hvis det var en gutt;) For navlestrengen er jo ikke sååå tykk )
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg fikk ikke vite det sist gang. Da var det jente. Denne gangen så de det kjempegodt og det var gutt. Jeg hadde nok konkludert med jente denne gangen hvis de ikke hadde sett kjønnet. Men det kan jo selvfølgelig være vanskelig å se at det er gutt også hvis babyen ligger vanskelig til.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Var på ikke mindre enn 10(!) ul totalt i forrige svangerskap grunnet endel komplikasjoner og legene/jordmødrene klarte ikke å se kjønnet pga en meget uvillig baby. Vi burde vel allerede der skjønt at en som kniper er jente? Hehe Denne gangen var det ikke tvil om at det er en liten gutt vi venter. Skrævde slik at det var umulig å ikke se at det er en gutt..
Gjest Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jordmor så ikke kjønnet, så ble jeg sendt til en lege og han sa han TRODDE det var ei jente, men var vanskelig å se siden h+n lå med bena samlet. Han så i hvert fall ingen tut. Jeg stoler ikke på at det er en jente enda. Skal tilbake på ultralyd for å sjekke morkaka`s beliggenhet og for å estimere vekt på babyen, så det kan hende vi får vite før h+n kommer ut : )
Gjest Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 jeg er 21+4 og har vært på flere ul men ikke sett hvilket kjønn det blir..har skikkelig guttefølelse da,men tør ikke begynne kjøpe blått enda:)skal på ny ul i uke 32,får kanskje vite det da:)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Kunne ikke se noe på meg heller da lille lå med beina i kryss hehe
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Jeg fikk ikke vite det med noen av mine og det er ei jente og en gutt. Håper de kan se det når jeg skal på ul neste uke
Mamma t 2 snart 3:):) Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 jeg spurte om jeg kunne få vite kjønnet, men hun sa hun ikke ville si det... har to NYDELIGE gutter på 1 og 3 år å nå hadde jeg sååå lyst å vite kjønnet.. vært skøy men en gutt til:) tenker at jeg kommer til å være en kløne viss det er jente:) har aldrig stelt eller holdt en jente baby:):) er sååå spent:)
2 fine små Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Her saa vi gutt i uke 14, jente i uke 18 og saa kikket vi forrige uke og da kunne man ikke si sikkert, men trodde kanskje jente, saa vi er like forvirrede her. Tror litt begge deler jeg da. Ny UL uke 32 og da haaper jeg de ser noe. Har jente fra foer, og like lyst paa begge deler, betyr ikke saa mye, bare ufattelig nyskjerrige!! =o)) Forrige gang visste vi ikke og denne gangen ville vi absolutt visst dersom de kunne vaert mer eksakte, men den gang ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå