~hope~ i 7.himmel Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Idag sa samboern: Kan jeg spørre deg et spørsmål,uten at vi snakker noe mer om temaet?Hva føler du om å forlove deg nå? Jeg svarte: Jeg bare venter jeg. Tihihihihi...kribla i magen og....ja....):)
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Aaaaaaah, saa koselig! Gratulerer litt paa forskudd da. Da haaper jeg vi ser masse til deg her inne i tiden fremover?
Vannmann35 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 He, he - håper det fører til et frieri da! Personlig ble jeg spurte omtrent annenhver uke "når skal vi gifte oss?"... Pleide å svare "det er bare å komme med ringen det så..." Tok nesten 7 år før den kom - sent, men godt dog ;-) Håper du ikke må vente fult så lenge!
~hope~ i 7.himmel Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 ble kjempe glad av spørsmålet jeg,og ser håp for et frieri:) Vi har vært sammen i snart 7 år nå og har ei datter på 10 mndr,så man kan si at jeg har ventet en stund:o) Tenk å få gå til alters med sin kjære da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå