Gå til innhold

13 dager til termin, ung og veeeldig utrolmodig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil hjelpe meg og holde humøre oppe ?

Er 13 dager til termin men er så lei av å vente + at alt oppi det her har jeg fått influensa og halsbetennelse.

Gleder meg så altfor mye til og se gutten min, men det er ingen tegn på at han vil ut enda. Men samtidig som jeg gleder meg er jeg så sinnsykt redd for fødselen, jeg vet ikke hvor høye smertene er,

er rett og slett redd for og miste kontrollen og få sjokk over hvos ondt det gjør :/

Så er jeg bare 17 år og lita ;b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss du bare kvir deg til smertene er det jo ikke noe problem:) ta epudiral;) fødte en jente på over 4 kg uten bedøvelse (er egentlig veldig pysete ev meg) eg overlevde og er gravid igjen (jenta mi er 1 år)..kvir meg jo selfølgelig,det er jo vondt,men har du ikke sprøyte skrekk,så be om epudiral...er du redd ungen er stor kan du jo spørre om å få måle størrelsen:) lykke til:)

Skrevet

inne å sniker fra 2 tri... jeg var 17 da jeg fikk første,han var 3980gr og 51 cm lang, han kom 10 dager etter termin. det gikk kjempefint og jeg taklet smertene fint uten smertestillende.. med nr 4 derimot fikk jeg panikk og måtte ha epidural for jeg var så hysterisk...så alle fødsler er fprskjellig,det kommer ann på opplevelsen av den. er i uke 18 med nr 5 og denne gangen har jeg et åpent sinn,klarer å tenke på fødselen som en opplevelse,noe positivt!! første gangen du får se barnet ditt i øynene,føle huden,lukta,gråten og det å legge det til brystet,det er bare helt fanntastisk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...