Gå til innhold

Har du prøvd CLEAN parfymen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og likte du den? Lurer så fælt på om jeg skal kjøpe den, men er ikke noen parfymerier i nærheten som har den!!!

Den høres så god ut - lukter renvasket tøy - mmmmmmmmm

Hva synes du den lukter som - kan den sammenliknes med noen andre parfymer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to forskjellig Clean parfymer. Jeg syns de er helt herrrlige.. Kjempe deilig. Man føler seg rett og slett nyvasket når man sprayer. Og nei, de har de ikke i mange parfymerier. Veldig få. Den ene bestilte jeg på strawberrynet.com og den andre i taxfree blad vi kunne bestille fra når vi skulle til syden..

Men jeg elsker friske parfymer og er kresen.. Og da er disse helt fantastiske.. Kan liksom ikke sammenligne med noen. Lukter helt rent, såpete..

Skrevet

Er de frisk eller søte?

Jeg klarer ikke søte parfymer, må ha de skikkelig friske.

Har du link på strawberrynet på den som er friskest?

Skrevet

De er friske.. Orker ikke søte parfymer jeg heller.. Skal finne linke til deg, Monajenten..

2 min..

Skrevet

Jeg har tre ulike. Elsker dem! Jeg jobber tett på mennesker, og kan ikke bruke vanlig parfyme, men disse er perfekte! Clean showerfresh er min favoritt!

Skrevet

Jeg synes selv Clean blir for søt, jeg.. Har prøvd vanlig og Fresh Laundry. Den siste er best. Noen som vet hvilken Clean som er minst søt?

Skrevet

Ahhhh - dette høres ut som parfymer for meg altså!!!!!! KJipt å ikke få testet de først da- siden det er flere forskjellige.......hm, ikke lett.

Det var ei jeg snakket med for en stund siden som mente den originale luktet som Anais Anais - hvis noen husker den? Den likte ikke jeg, så derfor har jeg vært litt skeptisk......

Men hvis det stemmer at de er så freshe som nevnt over tror jeg bare at jeg må bestille et par fra strawberrynet altså..........

Skrevet

Tusen takk for linken - den var faktisk veldig nyttig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...