lilla jag Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 sædprøven til gubben var helt fin!vært hos legen i dag.nå er vi letta. men lurer på en ting;jeg har ei datter med en annen på 2 år,så vi har nesten tatt det for gitt at alt er i orden med meg.men er det en mulighet for at det kan være noe med meg som gjør at det tar tid? evt hva kan det være?noen som har erfaringer? vi er jo såå babysjuke!
Sonata08 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei Hege. Ikke moro å vente nei, og tiden går forferdelig sakte. Har dere prøvd lenge da ? Vil ikke tro det er noe galt med deg med mindre du har hatt infeksjoner eller cyster. Har du tatt ultralyd på GU ?
kribleren Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Så bra! Ikke noe galt med gubben min heller! Men legen vår sa at av og til er det ikke noe galt med noen i paret. Bare at miksen mellom begge partene ikke fungerte. Legene visste ikke hva årsaken var. Vår lege trodde kanskje at det var noe med imunforsvaret som gikk til angrep på sædcellene, men det hadde han visst ikke grunnlag for å si da. JEg er redd for at det er det med oss. Alt er fint med mannen, men kanskje ikke med meg.... =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå