Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg har en pakke liggende som heter "Gravid". De inneholder folat pluss masse forskjellige vitaminer. Problemet mitt er bare at jeg ikke liker å svelge store tabeletter, og dermed får jeg ikke somlet meg til å ta disse hver dag. Skal ta to av disse daglig, ganske store tabeletter, synes jeg da...

Skrevet

jeg tar folat, begynte et par mnd før jeg ble gravid;-)

Skrevet

Jeg begynte å ta folat når jeg ble gravid, kjøpte en pakke på apoteket som inneholder omega 3 og folat, tar en tablett daglig.. Som nevnt tidligere er disse ganske store men når du svelger med væske er det ikke vanskelig å få de ned.

P.s : Jeg hadde problemer med at jeg syns transmaken kom etter en times tid, har derfor startet å ta de på kvelden sånn at jeg slipper å merke den transmaken.

Skrevet

Jeg begynte med folat når jeg bestemte meg for å prøve å bli gravid (altså ca 1 mnd før jeg ble gravid). Tar nå i tillegg omega 3 og b- og c vitamin. Det er lurt å ta folat ut uke 12 :)

Skrevet

Hmm...,får ta meg en tur på apoteket i morgen.Folat er i tablettform allså,ikke flytene.Eller finnes begge deler?

Skrevet

Jeg tar folat i tablettform, men det er veldig små tabletter. Du får komme deg på apoteket :)

Skrevet

Det er nå kommet fram at man burde ta folat ut hele svangerskapet, ikke bare til uke 12 som før.

Skrevet

jeg tar folat, jeg skal ta det til glasset er tomt. så for vi se da, om jeg kjøper mer. sist gikk jeg på folat hele svangerskapet.

Skrevet

jeg tar denne pakken som heter gravid. Greit å svelge to (men ja - de er ikke de minste pillene) og så slippe og tenke så mye mer over det...

Skrevet

Jeg begynnte med sånne folsyre-tabletter dagen etter jeg fant ut jeg er gravid. Bitte-små tabletter, så ingen problem å svelge dem.

Så du som hadde problemer med store piller, kan prøve å bytte til disse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...