mimmitiltre Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 heisann, skjoenner at rokkeringer er det store hittet herinne, men lurer litt paa, hva er de bra for?? skjoenner jeg er veldig uvitende, men lurer litt siden det er saa mye snakk om de herinne:))
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Noen ser visst på rokkeringen som en snartvei til vekttap... Det "siste" innen stue-trim (sammen med "thigh toner", stepmaskin, ergometersykkel osv osv). Nei - kom dere heller på treningsstudio eller ut på tur!!
Smiiil :o) Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Den skal være veldi bra for å få strammet midjen å sånn. Bra for musklene i mage, rygg, hofte. Jeg går tur hver dag. Treningsstudio er det ikke her jeg bor, så denne er helt genial for meg. Bruker den i tillegg til annen trim hjemme i stua. Jeg har ikke verdens beste rygg, derfor er den bra for meg for å bygge opp muskelaturen der. Så anonym: Selv om den kanskje ikke er det rette for deg, så kan det være at den er bra for andre. :-D
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Anettemor! Har du fått noe resultater eller? Hvor lenge har du holdt på forresten? Venter spent på min rokkering... Håååper det funker!
Smiiil :o) Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Har ikke holdt på veldi lenge. Men føler meg strammere allerede. Kankskje bare plaseboeffekt. He he he Er veldi gøy da!
idapia84 Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 jeg lurer på hvor dere kjøper disse rokkeringene jeg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå