Gå til innhold

Har babyen deres BARE body på om natta???

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og ikke noe på bena? sokker da hvertfall?? hvor varmt er d i rommet da?

Jenta mi er 3 mnd og blir veldig varm om natta, ofte kan hun kjennes fuktig ut, jeg har kuttet ut body under pysjamas, men burde jeg ta av henne pysjen og bare la henne ligge i bodyen. er ca 20 grader på soverommet. og hun har dyndune over seg og kosekluter.

Har dere langarmet body da eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla sover ALLTID i pyjamas... Det er vel omtrent 16 grader på rommet hennes...

Skrevet

ja han sover enten i langarmet body\m sokker, eller pyjamas uten noe under

Skrevet

sover i pysj og heller noe tynnere over, hvis det blir varmt, for han er så fæl til å sparke av seg dyna.

Skrevet

Pysjamas og sokker og dyne her :)

Skrevet

sover med oss ennå så tja ganske kaldt på rommet.

men ullpysjen fra nøstebarn hver eneste natt. den er perfekt.

dyr i innkjøp men da trenger du ingen andre pysjer!!

anbefaler uten ben, for da kan barnet ha den lenger.

å den er så god å ha på på morra kvisten, litt kaldere i stua også da.

Skrevet

Husk på at bebisene våre er veldig varme av seg...& det er helt tydelig at tulla di har for mye på seg om natta,+ at det er litt varmt med 20 gr på et soverom....de annbefaler alt under 20 gr pga krybbedød.

Tøtta mi har langermet body på seg...& om det er ekstra kjølig ett par sokker.Vi har bestandig vinduet opp hele natta på soverommet :o)

Skrevet

Jonas sover i pysjamas, med føtter på og lange ermer. Har dundyne over, og er ca 15-17 grader på soverommet. Noe kald på hendene om morningen, men ikke så veldig...

Skrevet

ikke noe farlig og la henne ligge i bare body.. kan ligge uten også, verre at det blir for varmt. Om hun ligger i bare body kan du jo kjøpe et lammeskinn og la henne ligge på det, skinnet puster slik at det hverken blir for varmt eller kaldt

Skrevet

Sover i ullpysj med sokker og votter på henda. Hu er så iskald på henda om morgenen hvis hun ikke har noe på henda. Hu ligger med armene over hodet, så det hjelper ikke og pakke dem under teppet heller.

Skrevet

Tulla vår bruker langarmet body, og hel pysjamas over.

Skrevet

Ullpysj og sokker. Sover på skinn og med dundyne. 16 - 17 grader i rommet. Body under pysjen bare hvis det er veldig kaldt.

Skrevet

body bruker vi på dagen.. på natten er det pysj.. har aldri hatt på noen av mine body under pysjen...

20 grader er lit varmt på ett soverom... :)

Skrevet

min sover i pysjamas og sokker:) vet ikke hvor varmt d er på romme vårt jeg,men ikke varmere enn 18 iallefall for jeg fryser så har pysjamas på selv.

Skrevet

Lille har på seg nattdrakt og sokker (dersom det ikke er føtter på nattisen). Og temperaturen ligger vel på ca 17 grader.

Skrevet

Signerer de andre her. Vi har på bomullspysj og eventuelt sokker om det ikke er føtter. I starten da hun var helt ny,skal jeg innrømme at jeg faktisk ikke visste det fantes pysjer til babyer.. Så da sov hun bare i body og sokker. Eneste er at hun er litt kald på hendene,men vi har på klorevotter så holder det lenge..

Skrevet

Min har startet å sove i berre t-sjorte han, då han var så varm om natten at han svettet og vi har vel ca 16-17 grader på rommet.

Så me kuttet ut pysjen. Men brukte det fram til for noen få dager siden, men hadde han tålt ull hadde eg nok brukt det i steden for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...