mamma&urokråka Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Skal lage invitasjoner selv, men vet ikke helt hva jeg skal skrive. Hva skrev dere? Vet jo hva jeg skal ha med, men vet ikke hvordan jeg skal skrive det, sånn at det blir passe formelt.. Er jo bare familien, så vil ikke at det skal være alt for formelt heller.. Uff, er så usikker.. Prøvde å kikke litt på de i butikkene, men følte ikke at de var til så mye hjelp..
Mamman til Mari Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei! Vi skrev invitasjonene selv på data. Hadde på et bilde av vesla og kjøpte fine rosa "dåpsark" hos bokhandleren + rosa konvolutter. Enkelt og fint :-) Dette skrev vi: Kjære ...... x & x (mitt og mannens navn) ønsker å invitere deg/dere i Maris barnedåp. Dåpsseremonien vil finne sted i x kirke søndag 16.september kl.11.00. Deretter vil det bli servering av middag og kaker på x. Vi setter pris på om dere venter utenfor kirken for fotografering etter seremonien. Håpe dere har anledning til å komme og feire denne dagen sammen med oss. Med vennlig hilsen x, x, x og x. (Mari, storebror, mamma og pappa). SU innen 1.september.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå