Gå til innhold

forslag til klagebrev til barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk avslag på barnehageplass til jenta mi som blir 4 i år.

har ei på 1 mnd.

noen med forslag på hva en kan klage på?

dem hadde en klage plass..

hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 4 år, synes vel kanskje klagen da bør gå på "now or never" kanskje?

Skrevet

ka du legge i det?

Skrevet

At hun vil bli understimulert hjemme ettersom mor må ta seg av babyen.

Synd hun ikke er et år eldre, da hadde du kunnet brukt det at hun snart skulle begynne skolen.

Skrevet

regner medd det tillab mener er at nå er jenta di så gammel at snart er det enten barnehage eller aldri barnehage for henne

Skrevet

trenger mer forslag!

hun gikk i annen barnehage til i fjor høst. vi har flyttet til en ny plass.

hmm

Skrevet

Da ville jeg lagt vekt på at hun er vant til å gå i bhg og at det er tøft for en liten jente å plutselig måtte være hjemme med mamma og en baby. At hun allerede har mistet mange lekekamerater og at hun trenger samvær med barn på hennes egen alder.

Skrevet

vant til å gå i barnehage

det sosiale med å flytte til nytt sted. du kjenner ingen dere kan treffe - da er det vanskelig å gi nok stimuli.

har du/hadde du bekkenløsning? i så fall er det et argument. Jeg fikk bhgplass pga. at det var vanskelig for meg å ta med av eldstemann siden jeg hadde gangvansker.

Skrevet

har dere flyttet til en ny kommune eller et annet sted innen kommunen?

dersom det er innenfor kommunen dere bodde i før, søker dere overflytting fra gml bhg til ny. har du plasss, har du plass.

dersom dere har flyttet til ny ville jeg kontaktet helsestasjonen og fått helsesøster til å hjelpe med å skrive en anbefaling at barnet ditt bør få plass feks pga flyttingen til nytt sted. hjelp til å etablere nytt sosialt nettverk for barnet før hun starter på skolen. det sosiale er kjempe viktig.

håper det løser seg for der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...