Bibi m/2 nå (",) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Tillab sa kanskje du kunne hjelpe meg og fortelle meg om Tusenfryd ? ) Skal ha med meg ei på 7 år og en på 1 år.....hva er og anbefalt der ? Hva er verdt og hva er ikke verdt å finne på der ?? Kan du kanskje fortelle litt om din erfaring fra >Tusenfryd ?? =) Takk =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 det er deler av parken som er tilrettelagt for små barn. de har stappet mange av barnekarusellene i nærheten av værandre. det er veldig greit. jeg ville tatt med badetøy, for det er et helt ok badeland men litt sklier og slikt. greit sted når foreldrene skal slappe litt av... hehe dere her mere nok og finne på på tusenfryd om dere skal være der en dag eller to. masse karuseller, noen lekestativ og badeland. en god del spilleboder, men det er jo tullete og bruke penger på (etter min mening) tusenfryd er flott. om dere skal bo på hotell så ville jeg ikke valgt mastemyr hotell (som ofte blir anbefalt) med mindre det er veldig mye billigere. det ligger i mitten av ingensteder. (men nerme meg da, så jeg kan jo "komme på besøk" om dere velger og bo der)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå