Trollmora Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg ble blitt bekymret når du, i en bisetning sa: (selv om jeg har så vondt i høyre skulder for tiden at jeg griner litt hver dag, er jeg jo heldig sånn summasummarum...) Er det ikke da på tide å ringe fastlegen og få en sykemelding samt en rekvisisjon til fysioterapaut? Jo lengre du går sånn, jo lengre tid tar det å bli bra. Kan nok tenkes at du må ha en skikkelig time-out fra jobb og stress og dress og kravstore "blå"jakker! Kan du være så snill å ringe? I dag?
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg tenkte også litt på det der... for min mor var nemlig sykemeldt med "frozen shoulder" i over et halvt år.... ikke godt... j@v#"#=/¤ vondt faktisk... så jeg lurer også litt på det: kan du ringe legen din???
Karomamma Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 No worries, jenter!! Jeg er stadig hos doktor Dyregod, jeg. Denne dama er ikke av de "flinke" som ikke bruker helsevesenet, he he.... Jeg var hos legen på mandag morgen og er sykemeldt 50% fremover. Skal prøve å unngå belastning på skulderen, ikke så lett med PC-jobb og gode greier Det er frossen skulder, ja.... Har hatt det samme i den venstre skulderen tidligere og det blir rett og slett helt uutholdelig vondt. Derfor er det lurt å prøve å ta det med ro nå, før det blir altfor ille. Siden det ikke er muskulært, hjelper dessverre hverken fysio, akupunktur, kortisonsprøyter, bestennelsesdempende, titanplaster eller andre lure ting. Jeg prøvde ALT sist gang før de fant ut hva det var Men tusen takk for omtanken
Trollmora Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 Blir jo bekymret når man har så vondt, daglig, at man må gråte en skvett! Godt du er sykemeldt 50 %. Håper virkelig du klarer å ta det med ro. Når du har prøvd alt, inngikk fotsoneterapi i den pakken? Jeg har forsøkt det og det er merkelig hvor godt det virker. Burde strengt tatt funnet meg en ny fotsoneterapeut selv, men de vokser jo ikke akkurat på trær da..... God bedrings )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå