<3 coccinelle Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg er skikkelig nervøs før ul i morgen tidlig. Har ikke vært på tidlig ul og er så spent på om alt er bra. Når jeg var yngre med mine første barn bare gledet jeg meg men nå syns jeg det er skikkelig skummelt.... Gleder meg til det er over - hvis alt er bra. Kjenner lite liv og er i uke 20 (19-1 i morgen)
mamarama og lille banan Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 hei! det er vel ikke uvanlig å kjenne lite liv så tidlig alt er mest sannsynlig normalt! hvis du ikke har hatt noen problemer hittil i svangerskapet er sjansene store for at det er en sprell levende og frisk krabat i magen din! lykke til!
Brillemamma Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Hei! Jeg skal også på ul imorgen. Og både gleder og gruer meg! Men tror det er normalt at man har blandede følelser ja.. Alt er nok i den skjønneste orden. Mange som ikke kjenner liv før de er over 20uker. Jeg har kjent mye liv siden uke 17, kjente første antydningen til liv i uke 15. Men siden uke 17 har jeg kjent hver dag, og ser og kjenner det utpå magen. Men sist gang kjente jeg såvidt antydning til liv i uke 19.. Men alt var bra!!
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Selv om jeg har vært på 2 tidlige ul'er og hører på hjertet hver dag... Har ikke kjent liv da er 19+2. Gruuuuuer meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå