babyandme Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Har kjøpt canesten, men ble litt usikker om den bare vil gjøre ting vondt verre etter å ha lest litt forskjellig.. dere som bruker dette, får dere hyppige tilbakefall? er yougurt, utblandet eddik eller sitrusfrukter bedre? gode råd?
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei. Jeg har bare gode erfaringer med canesten.....
snart mor til 3 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 mener å ha lest at de fraråder kjerringrådene som yoghurt og slikt nå når man er gravid. nei ta deg en omgang med canesten du har kun hørt positivt om den...
babyandme Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Takk for svar.. skal ta meg en kur med canesten ikveld:) har lest at man ikke bør skylle seg/sprøyte inn med ulike ting mens man går gravid.. men hva med sittebad med f.eks utblandet eddik? har lite lyst å kjøpe canesten hver gang.. flere med synspunkter rundt dette med graviditet og sopp? får generelt holde meg unna så mye søtt og drikke sure drikker som kulturmelk, sitrusjuice, spise naturell yougurt osv. Ellers følge andre råd. Får håpe det hjelper litt da:)
Piamin Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Hvis du kjøper med stikkpille skal du ikke bruke den innføringsdingsen, men ta litt krem på pilla og føre den oppi med fingeren. Husk at typen må smøre seg også selv om han ikke har noen symptomer Hvis ikke hjelper det ikke i det hele tatt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå