*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Er så veldig spent, og har ikke så lenge igjen. Men vil noen bli med å tippe? Evt sammenlikne med sitt eget svangerskap? Er kommet til uke 31 nå. Symptomer: Kvalm og slapp fra uke 5- 15 Tidlig og mye kynnere. Tidlig vond rygg. Vondt bekken. Ikke dårligere hud. Håret vokser ikke fortere på leggene. Ingen spesielle matønsker. Kun lagt på meg på magen. Varme føtter. Streken til navlen kom sent.
endagimai HØYGRAVID Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 mens jeg tipper jente=) høres ut som meg og jeg fikk vite idag at jeg venter jente.
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Endagimai, har du ventet så lenge og så fikk du vite idag hva du skal ha? Så stas! Hadde du følelse for jente også, kanskje?
endagimai HØYGRAVID Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 ja de kunne ikke se det første gangen vi var på ultralyd. men skulle til ekstra sjekk nå og måle fostervann o.l og da orket vi ikke vente lenger.. måtte bare vite det nå=) hatt litt følelse på jente sånn helt innerst inne ja.. moro var det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå