Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

man bare har lyst på to flasker goood vin, bra musikk og jentene sine en kveld!

*savne*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. tenker så mye på strawberry daquirin av og til.. drikker den uten alkohol, men eskje det samme:)

Skrevet

Nope! Drikker alkoholfri vin og munkholm. Godt det. Men herregud som jeg savner å være tynn, at jeansene passer, jentekveld med mye vin og ut og riste på rompa akkurat nå! Kunne nok løpt naken over torget for å få det ;-) hihi...Får kanskje skru av musikken her, så jeg lander på normalen igjen her ;-)

Skrevet

... man har lyst på heftig sex, men klarer ikke annet enn å ligge på rygg og svette mens mannen må gjøre alt arbeidet.

... gourmet-kokk-broren din, som du ser 1 gang i året, kommer på besøk og disker opp med 6 retters middag og utsøkt vin, og alt en har lyst på et er et stort glass grønne oliven og sjokomelk.

... en blir akkurat for sen til bussen, og hoftene nekter å høre etter når en vil løpe etter!

... det på mystisk vis plutselig bugner av salg på klær du siklet over for et halvår siden, men som det blir klart at ALDRI kommer til å passe igjen!

Skrevet

Nå gjorde du det enda værre, Epona!

*tenke på søte baby i magen og ikke noe annet*

;-)

Skrevet

Thihi! Morsomme de er!

Kjenner for øvrig igjen det med alkoholen. Me hadde fest med jobben på fredag, og fy søren så stress det var å halda meg til den alkoholfrie vinen (med avdampa etikett!) eg hadde tatt med, og hindra at alle dreiv og gav med påfyll med alkohol! Kvitvin og cava og uuuuhm!

Skrevet

- åh jeg savner å kunne ha en deilig blodig biff mmmmmmmmmmmmmmmm! eller medium stekt da hehe;)

- og roastbiff!

- og røkelaks!

- og muggost (var så fristet å spise det i påsken).

- og alkohol på fest og ikke bare vann (har ikke noe lyst på brus, eller annen drikke enn vann, rart hva graviditeten gjør med diverse smaker:P).

- også har jeg lysst å TRENE!!! måtte stenge satsmedlemskapet og utsette det:( (får ikke lov å trene, pga abort av tvilling tidlig i svangerskapet).

- også savner jeg at magen skal begynne å vokse, og det gjorde jeg ikke før jeg ble gravid! nå er jeg kjempedeppa pga har ingen mage over hode!

men bortsett fra disse tingene er graviditeten helt super:)

Skrevet

Jenta88, du kan spise røkelaks! Jeg har spist masse av det de siste dagene :) Nam!

Jeg savner ikke vin og alkohol, men jeg savner å komme meg inn i skinny-jeans'ene mine!!!! Gaaaaah!! Ser jo ut som en hval allerede :P

Skrevet

ble glad da jeg leste det! dro til butikken og kjøpte røkelaks og egge! nam nam! elsker røkelaks og eggerøre! nå koser jeg meg mmmmmmmmmm

Skrevet

Jeg savner kroppen min...

Jeg savner å ha sterke fine tenner( herregud så kjøre dem har blitt!!!!)

Savner å kunne spise spekemat

Savner å spise medium rå entrecote...og pasta med gorgonzolasaus.

savner ritz-kjeks med brie

Savner å ha masse energi ahdhadhahdhahdhahdhahadpluss, å kunne være ute på byen å shejke all night long sammen med venninner.

savner en ISKALD øl...blir kanksje litt tragisk sommer uten utepils=/ men la gå

ellers har jeg d fint:)

Skrevet

Angående røkelaks: de vi kjøper i butikken er nesten alltid norsk laks (dansk kan forekomme), og her i Norge frysebehandler de fisken først og da er den ufarlig å spise. Det er ikke så mye i en sånn pakke heller så man spiser de ofte lenge før de begynner å nærme seg utløpsdato.

En tips fra jordmor: du kan spise spekemat hvis du fryser den ned i noen dager først! Alle listeriabakterier dør når de dypfryses. MIne to svigerinner gjorde det i svangerskapet og spiste spekemat :)

Skrevet

Savner å ta helt av på dansegulvet med venninnene mine

Savner å kunne barbere bikinilinja mens jeg ennå kunne se hva jeg gjorde nedi der..

Savner å sove godt på nettene

Savner å gå lange turer uten at jeg må snu etter 500 meter pgr nedpress

Savner å ha vill uhemmet sex i alle stillinger (nå har samboeren min bare sex med å se ryggsøyla og rompa mi, mens jeg ser i veggen..)

Savner å kunne passe alle plaggene i klesskapet

Savner å ha stabilt humør

Men det er jo værd det da :-) Sukk..

Skrevet

Huff den vekta. Savnet å ha en hals.. ikke bare en hake som ender i skuldre. Vin!

En garderobe som ikke begrenser seg til noen bukser og enkelte topper.

Kunne se tærne mine ovenfra og ikke fra siden.

Å kunne gå normalt

Leke med vesla på gulvet. Nå er hun lei innen jeg har kommet meg ned på gulvnivå. Også når vi skal opp igjen... puh...

Også blir det fint å kle på seg selv. Tror mannen min også ser fra til det. Nå tar han på sko på oss alle tre når vi skal ut. Blir fint i juli da...

Skrevet

He he,

så bra med slike innlegg! Jeg savner håndledd og ankler!!! og å sove på magen og en skikkelig kveld på byen med jentene med masse mat og vin!! nå blir det bare masse mat....

Skrevet

hellu jeg fant dette på matportalen

Gravide bør unngå raket fisk. Gravet eller røkt fisk, for eksempel røkelaks, bør inntas ferskest mulig.

Vil det si at vi kan spise det men det finnes en risiko med det?? eller at det går bra hvist den er fersk?

Skrevet

Lillefot : hærreguuud du fikk meg virkelig til å le høyt for meg selv :-))))Skjeldent ! Lenge siden noen fikk meg til å le så tårene trillet ja

Skrevet

Såvidt jeg har hørt kan du spise gorgonzolasaus - da er jo osten varmet opp såpass at bakrerier dør! Jeg har i alle fall spist pasta og pizza med blåmuggost på!

Pluss du kan spise norsk brie av pasteurisert melk - så lenge du vet den er fersk! (sjekk matportalen.no - der står det litt mer om det!)

Skrevet

Savner hvitvin og mojitos noe helt sinnsykt!!!

Fant kjempe god alkoholfri mojito på lørdag = var i heaven!

Skrevet

Fnis tilbake til sandypantz. Er jo godt å le litt noen ganger da... Har funnet ut at humor er den beste medisinen for dette her. Og denne gangen hjalp det andre og... så fiiiiint.... hi hi hiii:-)

Skrevet

Bare en sånn liten NB ang røke/speke-ting. Man dreper visst ikke toksoplasmose-bakterien ved å fryse, så da er det vel ikke helt trygt likevel da?

Jeg holder meg hvertfall unna-det er jo ikke så mangen mnd til det er snakk om...

Skrevet

Trodde egentlig at savnet etter vin skulle bli mye sterkere, men d har faktisk gått kjempebra!! Litt fordi sambo er så snill at han er avholds sammen m meg, så nå er vi liksom to om d=) Meeen, d hadde jo vært utrolig godt m litt rødvin til middagen på fredagskvelden, ikke til å stikke under en stol d gitt.. Og savner litt å kunne spise hva som helst også, uten å måtte tenke på hva som kan være farlig m tanke på listeria- el toxo.. Men ellers er alt bare suuuupert=)

Skrevet

at man er gravid på sin egen 20 årsdag,for så å time det så bra at man er like gravid på 25 årsdagen også..mens alle andre feirer bursdagen din for deg med øl å vin til middagen å en tur på byen med skikkeli shaking på dansegulve å sen kveld,mens du tar kvelden etter middagen:P

Skrevet

jeg får lyst å sitte på altanen ilag med min kjære med en baileys. Når han var hjemme fra sjøen ble det ofte slike j´kvelder..har varmelampe og en nydelig utsikt utover sjøen..nå er det han som koser seg med endten rødvin eller cocgnac og jeg tar til takke med vann eller et glass brus hehe..

Men den baileysn savner jeg :) og en røyk (jeg røyker kun når jeg driker alkohol da )

Skrevet

men for all del..den lille er vedrt det ;)

Kan ta igjenn bailyes på altanen senere jeg :) Blir mange fine kvelder senere også..

Skrevet

Å ikke kunne sjaue, løfte på tunge ting, male og årne som man vil. Prøvde meg på flytting av skap i dag, og det var sikkert ikke helt smart. Og jeg som vanligvis ikke tok fem øre for å leke flyttebyrå :(

Å ikke kunne ta den første utepilsen.... Sukke. Alkoholfri øl gjør liksom ikke helt samme nytta, og alkoholfri vin skal du få gratis av meg. Fysj!! Da drikker jeg heller brus :P Gleder meg i det minste til Munkholm sommerølen kommer tilbake i butikken. Den duger :)

Men som dere sier: Knøttet er verdt det!! Veldig verdt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...