Franz Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Gifter oss til høsten,ikke noe stort og stilig selskap,men med den nærmeste familien tilstede,ser å ser på nett etter invitasjoner,mange fine,men....jeg ønsker noe som er litt annerledes.Noen som har tips? Hehe,tenkte kanskje å ta bilde av barna på framsiden med teksten : Hurra,mamma og pappa skal gifte seg! sært?
Gjest irismor Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Kjøp vinglass og skriv innbydelsen på de med glasstusj.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Kortshop.no Der har jeg bestilt 2 ganger, har vært kjempefornøyd. De tar imot spesielle ønsker og jeg får det akkuratt slik jeg vil :-) Er litt kresen jeg....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Skal dere ha et slags tema i bryllupet da? gjøre noe spesielt? blir lettere å finne på noe da!
coscos Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Lag en bilde- eller powerpoint presentasjon, kopier den på en CD og send den i posten. Da kan du lage en liten historie ut av invitasjonen, lime inn noen bilder av dere, barna osv. Kan få med så mye mer enn på bare 2-4 siders papirinvitasjon. F.eks. kart hvor dere skal være, litt "kjøre-regler" (kan være av det humoristiske slaget), gaveliste (eller hvor denne finnes) osv.
Franz Skrevet 14. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2008 Hehe,vi skal ikke ha noe bestemt tema nei,jeg velger egentlig å kalle det selskap for det blir ikke noe tradisjonelt bryllup med sang å taler å dans...vil bare dele en deilig middag med den nærmeste familie for å markere at vi har giftet oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå