M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hvordan går det med dere? Håper dere har det bra! Savner dere og gleder meg til dere kommer inn på 1.trim... Er litt tamt der inne....;-) Klem fra M-79 og lille spiregullet:-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 hei m-79 her er alt bra, vært hos legen idag å tatt ut stingene og fått sjukmelding ut uka, godt med fri og kan slappe av! veldiig sliten for tiden. Er heldigvis og endelig blitt ferdig med all blødningen. Har virkelig lyst til å begynne å prøve igjen,men ble anbefalt å vente en eller to mens. Tror jeg har hatt en mens alt da.. Er godt mot i å prøve igjen, selv om jeg har følt noen dager at jeg har måttet hatt all baby greiene på avstand,men d er opp og ned med det også. Går d bra med deg da? ingen plager ennå i sv.skapet..? Er så vanvittig glad på dine vegne :) klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Heisann kjære deg/dere:o) Joda, her går det i samme opplegget som sist pp... murringer i bekkenet og vonde pupper fra dag 10 ca osv.. tror liksom det er EL da vet dere... men jeg har testet med EL-tester i 3 dager nå. Mannen fikk omgangsyken på dag 13 og dere kan tenke dere at jeg fikk passe panikk..hehe.. så da har vi ikke hatt sex siden dag 11:o( Formen hans er litt bedre, så vi får satse på at vi kan hygge oss litt ikveld! hihi... selvom EL-testen er negativ da. Ellers er alt bra:o) Miemamma er kommet til byen her, så vi skal mest sannsynelig på lunsj sammen i morgen eller onsdag:o) Det blir nok kjempekoselig! Gleder meg:o) Spennende å møte folk man bare har snakket med på nettet... litt rart...hehe... men sikkert kjempemoro! Så om dere er i nærheten av Tønsberg, så er det bare å henge dere på jenter:o)))) Ellers så nærmer permisjonen min seg slutten, så nå er det snart jobbings... gruer meg litt til å putte lillegutt i barnehagen, selvom det bare er et par timer per dag. Men det skal nok gå bra! Hvordan er det med deg da M-79? Har symptomene sniki seg på deg nå? Hvordan føler du deg? moro altså! Tenk at du skal bli mamma...hihi...))) Kommer gjerne inn på 1. trimester jeg...hihi... hvis det bare kommer en spire da:o) Så godt at du er blitt sykemeldt ire, da har du virkelig tid til å komme deg litt til hektene igjen! Det er ikke noe godt å gå rundt å være så sliten:o( Håper ting ordner seg for deg snart ire... og at du får ei spire som klorer seg fast på riktig sted og blir i 9 mnd! Det fortjerner du virkelig etter alt du har gått igjennom altså! krysser fingre for deg jeg iremor:o) og ønsker deg masse lykke til! Som dere ser, så er jeg ikke like aktiv her inne, men jeg er innom og sjekker iallefall en gang om dagen, så det er bare å skrive til meg, så ser jeg det etterhvert:o) Ha en deilig dag begge to:o) Stooooooooooor kleeeeeeeeem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Hei hei:-) Så kjekt å prate med dere altså!!!!!!!! ire86: Utrolig godt å høre du er ved godt mot, og at du får slappet av! Flott du ser fram til å prøve igjen også! Fælt det du har vært igjennom! Jeg skal krysse alt jeg har for at du blir gravid med en gang dere prøver igjen, og at alt går bra og at lille spiren sitter bom fast i 9mnd!!!!!!!!!!! TusseMor&lillegutt: Så vanvittig spennende at du skal treffe Miemamma da:-) Da må du hilse masse;-) Det blir sikkert super koselig... Kjipt med omgangssyke hos mannen din, men krysser alt for at den skal sitte denne pp likevel!!!! Kanskje var det en mening med det vettu;-) Det håper jeg! Gleder meg veldig til dere er over på 1.trim! Er helt ok der altså, bare så tamt.. Sikkert fordi det er her inne jeg "kjenner" dere gode jentene! Med meg går det bra! Kvalmen er ca lik som den var før jeg testet positivt, så den klarer jeg å leve med:-) Er takknemlig for hver dag jeg ikke er verre. Ellers svetter jeg endel, og fryser endel;-) Murringene er der av og til, men sjeldnere enn før ikm. Ellers merker jeg vel ikke så veldig mye. Jo forresten: Kondisen min har TAPT SEG:-D Hehe... Er ikke så mye inne på bim nå som før jeg ble gravid, men er som tussemor inne ihvertfall en gang for dagen å sjekker:-) Lykke lykke til i tiden fremover dere to!!!!!!!!!! Store klemmer og fingrene krysset fra meg:-)
leia81 venter gull nr3 Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 hei hei ville bra si at da ver jeg på nett igjen =) og gratulerer så masse til deg m-79 =)
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Hei igjen:o) Hvordan er det med jentene? Og så koselig å se deg her inne igjen Leia:o) hvordan er det med deg? Fått flyttet inn og greier eller? M-79... Ja du kan tro vi koset oss i går altså! Miemamma var akkurat like snill og god som hun fremstår her inne, så vi ble nå sittendes i 2,5 time å skravle, men da var tålmodigheten til barna løpt ut... så da gleder vi oss til sommeren, så kan vi dra på litt strandturer og sånn sammen da vet du:o) Så da er det bare å sette kursen nedover hit, for de som måtte ønske å holde oss med selskap;o) Godt at du ikke er så fryktelig kvalm da M-79:o) Får håpe det holder seg sånn eller eventuelt blir bedre! Så kondisen har tapt seg? hihi... og enda bedre skal den bli... *fnis* Så herlig altså!!! ) Ellers så har jeg fortsatt ikke fått positiv EL-test... føler jeg ikke tenker fult så mye på det lenger heller. dag 17 i dag... (nå kommer det noen ekle detaljer, for desom ikke vil lese det....hihi) begynte å få en del slimete utflod i går da, så kanskje det er EL-slim. det kunne i allefall strekkes, tørket ikke ut osv... var litt mer hvit/gult da... så jeg vet ikke jeg altså) Men det er ikke såååå mye altså... tror jeg har det i dag og... I natt holdt lillegutt det gående, så det ble vel 2-3 timer søvn på meg.. så jeg sov nå i formiddag, og våknet med en dundrendes hodepine. SÅ nå har jeg akkurat fått en halv times massasje... Sååååå herlig altså! og nå føles alt mye bedre:o) Håper der har det bra jenter!? Tusen takk for lykkeønskninger:o) Vi følger nok etter fortere enn du aner M-79:o) *håpe håpe* Stoooor klem til dere:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå