Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Eldste jenta mi har, hennes kjære oldemor har stikket en nydelig blå og hvit bunad til henne... Hun gleder seg stort til å ha den på Flere som har?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Minstejenta har en strikkket "telemark". Har strikka selv jeg da.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jepp, kjøpte igår:) Gleder meg til å få den.., syns det er så fint med strikka bunad på barn!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Så artig å ha da!! Mamma har laga til dattera mi, bringeklut bunad, så ho har det og storebror har ein etter pappan sin. Men eg hadde noko liknans når eg var liten, mamma strikker au. Det er altid like artig å sjå kva dessa små har på seg 17.mai syns eg, er jo så mange herlige ungar ute den dagen, pynta og du ser det på lang veg at dei er veldig stolte over det dei har på seg.
Fire småtroll Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Gutten på 4 har, med knebukse og jakke, kjempefin, også har vesla på 10 mnd, kjole og jakke. Mormor til ungene strikker til alle barnebarna, men eldste gutten som går på skolen har blitt for stor nå :-)
Joikaboll@ Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Smågutta hadde i fjor, men blir nok ikke noe å år, da eldste har vokst fra sin.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 jepp, her har vi arvet en strikket bunad til poden, så jeg må ut å se om jeg finner en skikkelig tynn strømpebukse til å ha under... Strikket bukse og sokker - da må man ha strømpebukse under...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 En jeg jobbet med, strikket en bunad til snuppa i fjor. Den var selvsagt for stor, men passer nok i år:-) Den er kjempefin, og er med en lue også. Gleder meg til å bruke den:-) Må bare kjøpe skjorte og sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå