Gå til innhold

Mange som har unger med strikka bunad til 17 mai???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste jenta mi har, hennes kjære oldemor har stikket en nydelig blå og hvit bunad til henne... Hun gleder seg stort til å ha den på:) Flere som har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minstejenta har en strikkket "telemark". Har strikka selv jeg da.

Skrevet

Jepp, kjøpte igår:) Gleder meg til å få den.., syns det er så fint med strikka bunad på barn!

Skrevet

Så artig å ha da!! Mamma har laga til dattera mi, bringeklut bunad, så ho har det og storebror har ein etter pappan sin.

Men eg hadde noko liknans når eg var liten, mamma strikker au.

Det er altid like artig å sjå kva dessa små har på seg 17.mai syns eg, er jo så mange herlige ungar ute den dagen, pynta og du ser det på lang veg at dei er veldig stolte over det dei har på seg.

Skrevet

Gutten på 4 har, med knebukse og jakke, kjempefin, også har vesla på 10 mnd, kjole og jakke. Mormor til ungene strikker til alle barnebarna, men eldste gutten som går på skolen har blitt for stor nå :-)

Skrevet

Smågutta hadde i fjor, men blir nok ikke noe å år, da eldste har vokst fra sin.

Skrevet

jepp, her har vi arvet en strikket bunad til poden, så jeg må ut å se om jeg finner en skikkelig tynn strømpebukse til å ha under... Strikket bukse og sokker - da må man ha strømpebukse under...

Skrevet

En jeg jobbet med, strikket en bunad til snuppa i fjor. Den var selvsagt for stor, men passer nok i år:-) Den er kjempefin, og er med en lue også. Gleder meg til å bruke den:-) Må bare kjøpe skjorte og sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...