lillefot Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Flere som har aktive krabater i magen? Puh... I hele dag har en fot tuppet jevnlig på undersiden av ribbeina, og det kjennes ut som hele magen skal snu seg trill rundt. Trodde jeg var erfaren på dette området, men jeg har visst fortrengt en del ting. Er jo godt på et vis, men ikke hele tiden. Skal ha jente, og har hørt nå at jenter skal være mer aktive i magen enn gutta. Stemmer i forhold til forrige svangerskap, da jeg trodde vi skulle ha en skikkelig fotballsparkergutt. Og ut kom en jente med et skikkelig høyre bein! Flere som produserer kandidater for det kvinnelige landslaget i fotball??
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jepp - inne i magen her er det også en veldig aktiv liten prinsesse! Tok en stund før jeg kjente noe liv, men kjenner det nå flere ganger om dagen. Spesielt aktiv i dag
lillefot Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Godt det er fler. Hva er det med i dag da? Blir rent sliten jeg.
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Min lille krabat er også svært aktiv..men han er en liten gutt da så=)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Kanskje de små ikke liker mandager heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå