Ann-chi87 14.pp! Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 hei hei. har nettopp fått første lege time som en begynnelse på utredning. så da lurer jeg på om det er ting jeg må huske på å spørre om eller ting jeg har krav på at legen gjør? og hva som egentlig skjer på den første lege timen? klem fra
Tante Gustava Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Tja. Min første legetime innebar egentlig bare at jeg fikk henvisning til utredning hos gynekolog. Er det til fastlegen eller gyn du skal? Min første time hos gyn innebar blodprøver, samt at jeg fikk med meg flere rekvisisjoner til blodprøver som skal taes til forskjellige tider i løpet av syklusen (for å se om du har EL). Tok også en innvendig UL for å se at alt var som det skulle. Og så fikk jeg resept på Pergotime for å se om det kunne hjelpe. Tror ikke det var mer, men husker ikke helt sikkert... Lykke til
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 okei:) takk for svar! skal til fastlegen min jeg, men veit ikke hvordan det er med henvisning til gyn. siden han vanligvis er den som har tatt gyn undersøkelse også? er jo mulig at det er han som tar innvendig ul og sånn da! men det finner jeg vel ut når jeg kommer dit! finnes vel prosedyrer på utrednings prosesser og sånn regner jeg med:) er egentlig litt grønn på slike ting se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå