Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ønske angåede kjønn? Jeg håper litt på jente siden jeg har to gutter, men blir selvfølgelig glad for det vi får. Har heller ingen søster, noe som gjør at det kunne vært kjekt å ha ei datter. På den andre siden er det jo mest praktisk å få gutt, har masse fine gutteklær som det kan være kjekt å bruke en gang til. Det blir uansett spennende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lyst på ei jente nå. Har tre gutter og ei jente fra før. Men tør ikke håpe på det fo er redd for å bli skuffa. Får kanksje vite det i morgen. Skal til ul da.

Skrevet

Både jeg og mannen min ønsket oss veldig ei jente, men på ultralyden så vi tydelig en liten gutt :-)

Ble ikke skuffa (det har vi ikke lov til), men ble litt satt ut akkurat der og da.

Nå gleder vi oss kjempemasse til gutten kommer, neste år på denne tid kan jeg ikke tenke meg å ha ei jente istedet.... :-)

Skrevet

Jeg hadde kjempe lyst på en jente, men det viste seg at det blir en gutt istedenfor:)

Lykkelig for det om:)

Skrevet

broren min hadde 2 søstre. pappa sin dame ble gravid. lillebror ønsket seg såå frytelig en bror, men det kom en søster. han var så utrolig leiseg, men etterhvert ble han kjempeglad og ville hele tiden leke med vår nye søster.

da mamma ble graivd, så håpet alle på at lillebror skulle få en bror, og det fikk han. da ble alle kjempeglade. men hadde jo blitt glade selvom det kom en jente, men var ekstra stas for lillebror å få en bror:)

nå har han 4 søstre og en bror, og er like glad i alle.

er jo lov å ønske seg noe, så lenge man blir like glad i barnet uansett kjønn.

Skrevet

Bare jenter i vår familie. Har 2 jenter fra før, men på u-lyd for 2 uker siden så de en liten tissefant. Da ble vi satt ut, var sikker på at den ble ei tulle til. Samboern ringte foreldrene 2 min etter at vi var ferdige med u-lyd. Var nok glad ja. Hadde ikke spilt noen rolle. Hadde blitt glad uansett.

Skrevet

Vi har en gutt fra før, og håpet litt på jente denne gangen. Trodde det var gutt, alt har liksom vært akkurat som sist. Men hadde nok håpet litt mer på jente enn jeg hadde turt å innrømme, for jeg ble utrolig glad når hun sa at det blir en jente. Hadde innstillt meg på å bli "guttemamma" og hadde nok blitt akkurat like glad for det.

Skrevet

Jeg har en av hver fra før.. Så denne gangen er det jo egentlig akkurat det samme for meg hva det blir.. Ikke misforstå meg da, har jo vært det selvfølgelig de andre gangene også. Men må jo innrømme at det var kjekt å få en av hvert kjønn. Denne gangen ønsker jeg meg egentlig en gutt. Tror det er flere grunner til det, for det første er det få gutter i fam vår, i mine barns generasjon. For det andre er det så lenge siden jeg har hatt en liten gutt, men har liksom hatt en liten jente siden jenta mi ble født.. Men så hadde det vært veldig kjekt med en jente også.. Er jo så ufattelig mye fint til jenter. Og i venne kretsen så trengs det flere jente babyer.. Vinglepetter jeg?????? Nei ikke i det hele tatt.. hehe:) Håper jeg får svar på UL, så jeg kan finne fram arv fra gutten eller jenta mi og gjøre klart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...