Gå til innhold

Til dere som får stipend!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere fått det idag??

sendte inn sølnad om sykestipend i januar, i februar fikk jeg brev om at jeg hadde glemt(nei jeg hadde ikk det!!! har jokopien her og til med!!) å skreve på om jeg har rett til sykepenger, attøfringspenger og rehab.penger.

sendte inn på nytt og ble lovet pengene til utbetalingsdato i april! sp jegh åper jeg får dem i morgen, men før har jeg alltid hatt dem dagen før....

hva med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*krysse fingrene*

Skrevet

pleier å få det den 14, men ikke fått noe enda idag, men utbetalingene er i morra da...

så sånn etter 16 tenker jeg.....

Skrevet

Hvordan vet du at utbetalingene er i morgen? Har du ringt eller? Har ikke kommet til meg ennå...

Skrevet

utbetalingene er alltid den 15, hver mnd, står på sidene dems...

Skrevet

Ikke alltid :) Noen ganger 12, 13 eller 14 også. Men tror det kommer idag. Pengene skal være på konto til den 15 ja. I mars f.eks fikk jeg den 13, da 15 var på en lørdag.

Skrevet

ja...men om den 15.er på en helligdag kommer den en dag eller 2 før....

men om det er den 15, på vanlig hverdag, er de som regel på konto 14.

Skrevet

Ikke fått noe jeg heller. Kommer aldri før den 15 til meg. Kun hvis den 15 er lørdag/søndag.

Skrevet

akkurat snakket med dem...de har enda ikke kalrt å behandle brevet som ble sendt i februar!! sier det skal ta fire uker(men nå er det april kjære lånekassen!! pay attention!!) *vrææææl*

begynner å bli stressa nå når jeg ikke får penger!

Skrevet

ja, ok, da kommer det nok etterhvert til oss andre som har alt av papirer i orden....

Skrevet

jeg fikk den 14..

Skrevet

og jeg fikk de i går den 14, ca klokka 15.30 tia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...