♥ McQueen♥ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Noen som vet noe om denne strålebehandlingen? Blir folk dårlige av den også, slik som cellegift? Pappa skal begynne på s.beh. i morgen,. Gruer meg så fælt:(
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei! Jeg vet av erfaring at de blir slitne, men min farfar ble ikke dårlig mens han ble strålet slik som av cytostatikakurene. Hvis du går på google og søker på strålebehandling, så kommer det opp en rekke artikler om det hvor du kan lese deg til litt mer informasjon.. Trist med pappan din
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 http://www.kreftforeningen.no/om_kreft/behandlingsformer/straalebehandling
♥ McQueen♥ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Takk for hjelpen. Ja det er ufattelig trist. Han begynte på cellegift, men fik noen små blødninger i hodet på fredag. Og de vet ikkje om det kommer av c.g. Så de tørr ikke ta sjansen... Uff... griner igjen jeg nå.....
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Ikke noe problem. Har jobbet på en kreftenhet, og jobbet med kreftpasienter i hj,tjenesten. Oi! Ja, det er ufattelig trist når noen i familien får kreft. Det er en forferdelig følelse. Selv om det "bare" var min bestefar så var jeg helt fra meg i flere dager og gikk vel litt i min egen verden da alle kurer etc begynte. Enda værre er det jo om det er ens egen pappa! Jeg håper du har noen venninner du kan dele tunge stunder med, det hjelper å få snakket med noen! Lykke til med pappan din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå