Gå til innhold

trener dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d bare jeg som har sluttet å trene nå på slutten? jeg går turer noen ganger i uka, men orker ikke alt for fysiske anstrengelser lenger. blir anpusten av ingenting....er nok et tegn på at jeg burde trene mer, men jeg orker rett og slett ikke....

så er dere flinke til å trene?? eller er d flere enn meg som tenker at vi får heller ta igjen d tapte når magen er borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsøker å trene litt. Svømmer en gang i uka og prøver å få gått noen turer. Ellers blir det nok så som så med aktiviteter. Har et bekken som setter stopper for noe seriøs hardtrening. Det at du blir anpusten av ingenting har nok ikke så mye med at du er i dårlig form. Det har nok mer med graviditeten å gjøre gitt. Selv om gravide har større lungevolum enn ellers, blir vi fort anpustne fordi barnet i magen presser alt oppover. Jeg kjenner at jeg bli tungpustet uten å gjøre annet enn å gå på do. Tenker ikke så mye på at jeg må trene kondisjon og sånt nå. Jeg tenker som så at jeg får gjøre det jeg klarer og regner med at det holder. All annen trening får jeg heller ta opp igjen når babyen er ute og kroppen tåler litt mer =)

Skrevet

Jeg svømmer en gang i uka og sykler på treningssenter en gang i uka. Har også trent litt vekter de dagene jeg har syklet, men det blir mer og mer begrenset hva jeg syns jeg kan gjøre der.

Jeg syns det gjør godt å trene og at det ofte er mindre belastende enn gåturer.

Skrevet

har så slutten nå.Men er ute og går hver dag nesten og får vondt når kvelden kommer.Ellers har jeg en aktiv gutt på 11mnd så får nok trent meg nok..hehe.

Men magen skal nok bort etter fødeslen ja,har ikke lagt på meg noe særlig,men har en brudekjole som venter på meg til neste høst,så motivasjonen er der.

Skrevet

Hei

Jeg trener enda, og har trent regelmessig helt sidne jeg ble gravid. Har jeg hatt dager med null motivasjon og energi har jeg tatt en velfortjent pausedag,Trener ca 4 ganger i uka nå, da sykler jeg eller går på elipsemaskin og trener styrke.

Er nøye med å kjenne etter hvor mye kroppen tåler, og trener ut i fra det.

Skrevet

jeg er i uke 40. Var å trente styrke i går pluss en spinningtime. meldte meg av dagens planlagte spinningtime siden jeg har begynt å få rier. har vært veldig heldig som har kunnet holde på så lenge da:) jobber jo med det, så har vært vanskelig å la vær:P

ikke tenk så mye på det om det ikke har blitt så mye i det siste, det får du tatt igjen senere. ikke no vits å pushe seg om man ikke vil. jeg blir så deppa av å ikke trene, så jeg klarer ikke la vær:P erget meg for at jeg ikke kan bli med på timen jeg vil på etterpå.. men orker ikke når jeg nå har rier hehehhee.

Skrevet

Jeg er 34+3 og trener fortsatt mye. Spinning, styrke og raske gåturer. Jeg føler at det fortsatt går helt fint, føler meg ikke spesielt tung og er i god form. Jeg har opplevd å få litt kynnere på spinning de siste gangene dersom jeg kjører for hardt, men dette går over hvis jeg roer ned litt og kjører rolig et par minutter. Jeg trener fortsatt tung styrketrening, og øker styrken min fra gang til gang.

Jeg er avhengig av å trene, og føler meg ikke bra hvis jeg ikke får trent. Så jeg håper derfor at jeg kan holde på helt fram til fødselen :)

Skrevet

Hei, jeg er 40+0 og trener fortsatt. Nå som jeg har permisjon svømmer jeg 3-4 ganger i uka, 2000 meter hver gang, både crawling og brystsvømming. Fungerer flott, og svømmer fortsatt fortere enn mannen min:) (noe han er veldig flau over....) I tillegg går jeg mye turer. Deilig å holde seg i form, og min erfaring fra tidligere er at jeg kommer fort i form etter fødsel igjen. Trente mye før jeg ble gravid, så dette er min livsstil.

Skrevet

Er foresten i uke 37 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...