Gå til innhold

hjelp..soveproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min vil ikke sove på natta lengre..hun ligger bare å ynker seg, presser og kaver med armene, men hun skriker ikke..får mat når hun vil så det er ikke det..hva kan det være som "plager" henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Det høres ut som min som er 6 uker. Hun ligger slik og kaver og lager lyder siste del av natta. Spurte helsesøster, som sa at det nok bare var lettere søvn og at jeg burde la henne ligge sånn til hun våkner ordentlig (hun begynner med dette sånn rundt 4-6 om morgenen). Og av og til er det jo rett og slett pressing, hun jobber med det og etter at det smeller i buksa, så roer hun seg igjen.

Kaver jenta di sånn hele natten, eller er det kun om morgenen/sen natt som min?

Skrevet

hun er snart 4 uker...har en anelse om at hun sover litt samtidig ja..men det er store deler av natta og da får jeg ikke sove selv igrunn:(

Skrevet

Nei, problemet er å sove ... :(. Jeg har noen netter lagt henne i vognbaggen rett utenfor døren isteden, men som regel ligger jeg våken og hører på ...

Skrevet

Slik er Emilie også av og til på natta... spesielt i natt...

Ligger å kaver og presser... men gråter ikje... lar henne bare ligge... men jeg har den fordelen med at jeg sovner, så våkner jeg igjen innimellom.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...