Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en fæl drøm i helga,om at jeg og barna mine befant oss på en høy hylle,så plutselig kom d en sto bølge å jeg måtte holde fast i ungene mine for å ikke miste dem..d ligna pp en sånn tsunami bølge..d var så ekkelt, å jeg såg frykten i øynene til barna mine..å jeg tenkte som så at hvem klarer jeg å holde best fast før jeg mister de..for jeg hadde pp følelsen av at jeg kom til å miste en av de ut av grepet mitt..jeg prøvde å roe dem ned å si at d ikke var farlig,for å trøste de ,men de såg på meg at jeg var redd selv..

d var så grusom drøm å gråt når jeg våknet..å den sitter som støpt i hodet mitt..lurer på hva d betyr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant dette på en drømmetydningsside:

Ukontrollerte vannmasser kan bety at du må få større selvkontroll...

Skrevet

Har ikke noen reell erfaring med dette, men vil tro at en av dine barn kanskje blir opprørsk og at det da blir en avstand dere to i mellom

Skrevet

Jeg vil tro at det betyr at du er redd for at noe skal skje med deg, og barna dine, at du skal miste dem.

Skrevet

Jeg har hatt mange slike type drømmer i alle mine svangerskap, og jeg tar det også som at jeg er redd noe skal skje med barna, og at jeg ikke klarer å gjøre noe med det.

Skrevet

Jeg har lært at vann representerer følelser i drømmer. Hvis du drømmer om villt, ukontrollert og uklart vann kan det bety at du har vanskelige og vonde følelser i livet som du ikke vet hva kommer av. Drømmer du om rolig, stille og klart vann kan det rett og slett bety harmoni. Har selv drømt om vann en periode i livet hvor det var ordentlig turbulent på jobben. Da drømte jeg om masse urolig, villt og klart vann. Og drømmene var alltid veldig opprivende. Og hvis du drømmer om mennesker, trenger det ikke nødvendigvis å bety at du drømmer om den/de du ser i drømmen. Mennesker i drømmer representerer som oftest noe annet. Siden du drømte om urolig vann og mennesker du er glad i, vil jeg tro at du kan ha opplevd noe som gir deg vonde/vanskelige følelser ift noen du er glad i. Er du for eksempel veldig bekymret for noen? Har du kranglet med noen du er glad i?

Skrevet

takk for fine svar:)

jeg drømte og om eldste sønnen min her en natt,rett før helgen at han datt uti vannet å holdt pp å drukne..jg så bare ansiktet hans i vannoverflaten,:( men fikk så vidt strakt meg etter han ¨å dratt han opp etter d lille håret han har( d er kortklippet:)) men jeg får gå litt inn i meg selv å fundere litt..

d er så ekkelt med sånne drømmer..særlig når d gjelder barna mine..huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...