Gå til innhold

Sykehusinnleggelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

og vurdering av operasjon.

Jeg hadde det bra,lungebetennelsen har bare blitt til bronkitt...derav stygg hoste :)

Minstemann har litt væske i mellomøret,men står fast på Phenamin for å holde dette åpent frem til ønh kontroll.Så der var det ikke noe mere å gjøre. Tar seg nok til øret fordi at det lager masse lyd inni der ;)

Men storesøster pjuskelusk har nok antakelig en blindtarm som koker.

Jeg er hjemom nå,for å legge minstemannen for soving og venter på bestemorbarnevakt :)

Samboer er så opptatt på jobb,så han ringer jeg ikke til...for da vet jeg at han kaster seg i bilen hjem....og det er ikke nødvendig :)

Pakker litt og reiser oppover til sykehuset.Hun er skrevet inn,så det blir å observere,vurdere og evt operere.

Det er jo en grei sak,heldigvis :))

Følg med i neste episode av "Akutten" Haha...mangler bare han kjekkasen da...hmmmm....får hyre han til neste runde ;)

Klemmer på dere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi da, ikke rart hun ikke er i form!!!

Lykke til - får håpe de får henne frisk i en fei!!!

Og deg og han minste babyen også:-)

Krya på er alla ihop!!

Klem klem klem klem klem

Skrevet

åååååååååååååååååååååååååå hilse så masse til henne å si at jeg tenker på henne da, enda hun ikke kjenner meg. Hun får trøste seg med at vi har felles kjente :-)

God bedring til alle mann!!!

kjære vene... dere skal jammen få kjørt dere dette skoleåret...

Skrevet

Uff da, hun har sikkert veldig vondt. Når to av tre er friske, er det kanskje ikke så aller verst. Dere har allikevel fått altfor mye sykdom i det siste! Krysser fingrene for både storesøster, lillebror og mor i dag.

Skrevet

Jeg ønsker dere alle god bedring! Godt storesøster er kommet inn på sykehus og at de tar godt vare på henne der.

Skrevet

Stakkars storesøster som ikke er bra. Godt at fastlegen deres hadde plass til hele gjengen i dag og at hun tok dere på alvor!

Lykke til og god bedring til både store og små:o)

Klæm fra

Skrevet

Uff da, men dett går greit altså...... Her snakker jeg av erfaring:o)

Jeg var 15 da jeg fjernet min blindtarm......

Og han kjekke legen fantes da også:o)

Han sjekket til og med om tarmen var øm......Og da sjekker de bakveien. Nei da, var ikke spesielt fjortis-flau da nei............

Men det gikk fint, hadde ikke blindtarmbetennelse engang:o)

Fint at resten av dere ikke er alvorlig syke da.

Men bronkitt er vondt nok det.

Lykke til med sykehusopphold og alt annet som hender.

Skrevet

Da var vi endelig hjemme igjen etter mange timers samvær med mennesker i hvitt ;)

Masse ble gjort...noe tøft og noe greit. Venting og vurderinger.

Det var ikke det de trodde det var.....men det de fant ut,er litt personlig og det viktigste er at hun tøffe jenta mi blir frisk :))

Takk for hilsner!

Klem

Skrevet

Godt å høre at hun tøffe jenta blir frisk - det er det aller viktigste:-)

Klemmer til dere og håper formen din er bedre også:-)

Skrevet

Så flott at jenta di blir frisk! Samme hva det er bare alt ordner seg vet du!!!!

Skrevet

Så bra at de fant ut hva det var da! Viktigste er ikke hva man feiler, bare man blir frisk!

God bedring til hele gjengen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...