Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Sliter fortsatt med at kroppen min er preget av svangerskapet. Sliter veldig for å bli kvitt de siste 4 kiloene, til tross for hyppig trening og daglige turer. Er 174 høy og veier 74 kg. Vil helst ned på 69/70 som jeg var før. Spiser ganske sunt, så er liksom ingenting jeg kan kutte fra kiosten for å få i meg færre kalorier. Er motstander av Fedon og Nutrilett, har mer tro på normalt, sunt kosthold. .. Blæ...Er så lei av bløtkakemagen min!! PS: 4 mnd siden fødsel.
Hildemor fra vest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Må nesten le litt her jeg sitter..4 kg "overvekt"..Hadde det bare vært så vell..Her snakker vi minst 15 kg..Jeg legger alltid på meg når jeg ammer jeg..Blir så sugen på digg og er konstant sulten..Sitter mye i ro i utgangspunktet og blir ikke mye bedre nå når det går i amming..Har tenkt å begynne å svømme men det har blitt veldig med tanken foreløpig..Mannen min er veldig fornøyd med mine frodige former he he
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Minsten er nå 7,5 uker, og jeg veier 59 kg. Er 168. Kommer ikke til å være fornøyd før jeg er nede i 54-55. Idealvekten min er 53 kg. Gikk opp 20 kg :/ Har bare trent i halvannen uke, så vet ikke helt hvordan det vil slå inn på vekten =) Bør jo hjelpe! Hvertfall stramme opp litt.
Hildemor fra vest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Unnskyld at jeg sier det men 53 kg og 1,68 høy??? da er det ikke mye å ta i...Ja aj hver sin lysst;-)
mams-til-tre Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Om du er så lei av bløtkakemagen din så må du nok trene den bort, eller det er ikke sikkert den forsvinner i det hele tatt. Sånn er det å få barn, dessverre. Jeg bryr meg ikke så mye om disse ekstre kiloene jeg har. JEG er fornøyd og min SAMBOER er fornøyd. Og helsa mi er sannelig fin den også ))))
sydilla Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Vet du - jeg tror ikke du skal forvente at magen er borte etter 4 mnd :-) Bløtkakemagen henger ikke bare sammen med vekta, men også at hele greia har blitt KRAFTIG strukket! Jeg har samme vekt som før (53 kg fordelt på 158 cm), men magen er bløtkake det var den ikke før... Tror trening er det eneste som hjelper - og å ta tida til hjelp :-)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Enig med deg mammamora! Er vel 4-5 kg under vekta jeg hadde da jeg ble gravid, men magen ser ikke ut. Den er bløt, ser gravid ut, er full av strekkmerker og har et nydelig keisersnitt-heng Har begynt å trene for første gang i mitt liv....
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Jeg trener mye, jeg... Det er det som er litt kjipt, hjelper ikke! Men må vel bare være tålmodig. Håper huden drar seg tilbake på plass, der den hører hjemme, snart óg... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå