chrisallic Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Chrisallicmor er litt halv vesen,veldig tett,litt feber,men ellers alt ok. Gode råd mot rennende nese motas med takk.Har halsbetennelse også,går det an å bli kvitt det uten å gå til lege.Har hatt halsbetennelse ørten ganger.
SkravleFruen Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Halsbetennelse (bakterier) behandles med antibiotika, virus går over av seg selv - men betegnes da gjerne som halsinfeksjon... Vær forsiktig med å avvente legebesøk dersom du mistenker bakterieinfekjson. Jeg gikk tre uker med bakterier, noe som resulterte i en halsbyll - som jeg vare være på å måtte operere / snitte bort. USJ! Beste måten å bli kvitt en forkjølelse er å skylle systemet (bihulene) med saltvann. Det gjør virkelig susen.. føles som om man skal drukne i ett par sekunder - men så er det bra igjen ;-)
chrisallic Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Er veldig håven i mandlene på begge sider og øm når jeg tar borti.Får skylle systemet med saltvann godt i ettermiddag.takk for gode råd!Ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå