M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hos meg kom den på ca 3+4.. Er nå 4+6. Fortsatt kvalm, men ikke oppkast. Håper det er lenge til det kommer, slik at det ikke varer så lenge..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Da jeg bikket 6 uker kom den for fullt og har vedvart siden :-( Det verste er nesten det å måtte kaste opp daglig :-( Lykke til så mye!! Håper at du snart føler deg bedre!! :-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Uff stakkars deg!!!!!!! Håper du snart blir kvitt den!!!!!!!!!! Må være fælt med oppkast hver dag....... Er takknemlig for hver dag jeg ikke har begynt med der!!!!!!!!!! God-bedring-klem:-)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 kvalmen kom 1 uke før IKM. er nå 4+3 og den øker sakte på. (har bare 21 dagers syklus).
mariemommy Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Ingen kvalme her ennå.... Vet ikke om jeg bør bekymre meg eller være glad for det.... Jeg er 5+3. Er veldig trøtt, ømme bryster og følelsen av oppblåshet, men ingen kvalme ennå. Da jeg fikk sønnen min i 03 ble jeg kvalm med en gang, men det kan vel variere?? Hatt en SA i 06 så det gjør nok at jeg er litt ekstra på vakt denne gangen.
frøet76 Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Ble kvalm i uke 5-6. Kom ganske plutselig egentlig. Har ikke vært veldig plaget, egentlig. Ikke slik at jeg har spydd mye-kun 3 ganger. Men det er jo ubehagelig likevel å være uggen. Har vondt i hodet også jeg da. Det er heller ikke noe særlig...Men er i midten av uke 11, så det gir seg vel snart...
Novemberbolle Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Ble kvalm veldig sent, rundt uke 8-9 tror jeg. Kun på morgenen jeg er kvalm, og dersom jeg ikke er flink til å spise jevnlig. En sjelden gangn kommer det brekninger. Forrige svangerskap kom det vel rundt uke seks, om jeg ikke husker feil. Da var jeg kvalm konstant, med brekninger hver eneste dag. Så det er veldig forskjellig fra graviditet til graviditet:)
Myra Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Har vært litt småkvalm fra uke 6. Passer jeg på å spise ofte og ikke bli veldig mett, går det helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå