heisand? Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 jeg har så tørr hud at jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. veldig tørr på hendene, men også på kroppen. noen gode tips til håndsåpe og dursjsåpe?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Har du prøvd a-derma exdomega på apoteket? Bruker den på meg selv og mini,er kjempe fine i huden begge to... I stedet for såpe bruk heller spritgele vis du ikke har så på hendene. Dusj såpe fra simpel babycare er veldig god og mild.Bruk også olje etter dusjing.
SkravleFruen Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Skrubb huden i dusjen, for å fjerne alle døde hudceller! Smør deretter kroppen med en god fuktighetsgivende krem - f.eks decubal sin. Eventuelt spenol, som er helt genialt. Natusan sin babygel gir også god fuktighet, men er litt klissete. På body shop kan du kjøpe bodybutter, dette fikser fort tørr hud. Hemp /hamp (?) sin håndkrem fra body shop er også utrolig bra.
heisand? Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 er et veldig problem det med tørr hud særlig om vinteren og nå om våren når det er litt kaldt og varmt omvhverandre. tusen takk for tips Lille`mor*Mamma 18/2-08*. det er blitt notert og skal dra til apoteket
heisand? Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 skrubb huden er smart ja:) blir nok på tide å fikse dette problemet. takker SkravleFruen
Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Jeg ville ikke skrubbet huden dersom du er så tørr at du er begynner å bli sår? Jeg har veldig tørr hud og har fått streng beskjed fra hudpleier og u\hudlege om at jeg aldri må finen på å skrubbe. Jeg kan peele, men aldri med produkter med "korn" i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå