Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hei! Dette har sikkert vært oppe maaange ganger før, men jeg prøver igjen jeg..... Noen som har forslag til gode og sunne hverdagsmiddger? Synes vi har det samme hele tiden, og trenger litt inpirasjon til noe nytt.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 finnes mange magre pølsevarianter kylling wok svinekoteletter all fisk kjøtt hjemmelaget lapskaus alt dette kan du spise masse av, og spis masse grønnsaker og gjerne bare en halv potet egentlig kan man spise masse mat, så lenge man holder seg vekke fra karbohydratene
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Takk for tilbakemelding. Er i grunnen klar over hvilke ingredienser jeg bør benytte, for at det skal bli sunt, men trenger litt variasjon på oppskriftene. Tar alltid utgangspunkt i kylling, svin eller fisk.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Wok og gryter kan man lage raskt med ekstra grønt i. Hjemmelagede supper er godt. Salater med litt ekstra mat i er godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå