Frk. uflaks Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hei dere! Hvilken barnevogn anbefaler dere? Skal bli mor for første gang å trenger litt råd ang barnevogn <3 er student så den bør ikke være så dyr heller, men selvfølgelig må det være god kvalitet.
Lova Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hmmmm, kan ikke hjelpe deg der, tror jeg. Jeg hadde Urban Jungle/One Tree Hill til førstemann. Var utrolig fornøyd med den! Nå har vi bestemt oss for Bugaboo sin Cameleon, siden bagen er så romslig/lang. Vi venter novemberbaby og da blir det praktisk med en lang bag pga pose og klær hele vinteren. Desutten er den kjempefin, men vanvittig dyr, desverre. Jeg får heldigvis igjen endel på skatten, og har tenkt til å bruke noe derfra. Sjekk vogndebatten til venstre her, kanskje det er noen andre som har bedre råd ang. rimeligere alternativ. Urban Jungle er også ganske dyr, men fikk igjen halvparten da jeg solgte den etter 3 år:).
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde teutonia mistral sportsvogn til første mann, og har vært sånn passe fornøyd. Synes den er litt liten. Skal denne gangen ha Emmaljunga Duo vogn, som jeg har hørt veldig mye bra om.
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 hei.. jeg skal kjøpe meg ny vogn, jeg skal selge min gamle det er Troller 2006 modell. viss du ikke vill ha ny.. men jeg vet ikke hva som er best og priser. vogner ligger jo som regel fra 4000 og oppover...
Nagilimia Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg skal også ha emmajunga, typen duo edge. Den er romslig og 2kg lettere en simo vogna (hvis du velger classik understell). Den er dyr, men det følger med regntrekk og myggnetting og det med litt smarte løsninger. Emmaljunga har også to andre duovogner som er litt billigere, men uten de samme smarte løsningene. To venninner av meg har hatt emmaljunga og de på barselgruppa har angra på at de ikke valgte den..., men må man ha en billigere vogn så må man Ps: selges ofte brukt på finn.no www.emmjunga.no
Frk. uflaks Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Takk for mange gode tips:) Får vell begynne å se litt på nettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå