Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en måte bryr jeg meg ikke, men er noen plaget med det samme? Har fått så mye mere hår i ansikt å på kropp for tiden. Noen sier de bare vil forsvinne etter fødsel. Klarer ikke helt se for meg at de vil det? Eller? Faller de bare av da eller trekker de seg tilbake...;) Skjønner ikke jeg.

Uansett, noen som er plaget med ekstra celluitter på rompe å lår her...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk og lov at det er flere enn meg ;0)) Har hatt antydning til cellulitter før, men nå ser det helt forferdelig ut! Har begynt å "koppe" lårene for å øke lymfedrenasjen, men om det hjelper, vet jeg ikke :)

Og voks til ansiktet er det en stund siden jeg gikk til innkjøp av...

Ja ja, er egentlig ikke verdens undergang, og egentlig små bagateller i forhold til hva andre sliter med.

Vi får kose oss med graviditeten :0)

Skrevet

Har ikke merket økt hårvekst i fjeset, men derimot på magen. Og cellulittene har bare kommet snikende ja..føler meg fryktelig sexy ja=)

Skrevet

dem sir at alt vil forsvinne så lenge man ikke bynne å fjerne d sjøl oinner graviditeten... så får satse på at d e sant:)

Skrevet

Ja hva er det med hår på magen plutselig?! kan jeg bleke det, er det safe tror dere? ser jo ikke ut!

Skrevet

det forsvinner etter fødselen, hårene hvertfall. hadde skikkelig veiviser med førstemann, men den forsvant 4-6 mnd etter ungen var ute.

Skrevet

o'herlige celulitter! Kan tro jeg gleder meg til bikini- og badesesongen!

Skrevet

jeg har fått masse hår på magen.;(..begynnte å huske sist gang..da hadde jeg også det. det ble borte..sånn plutselig. men så lenge alt er bra inni magen, så bryr jeg meg lite om hvordan den ser ut utvendig:)

Skrevet

Jeg har også tenkt på å bleke det håret på magen, for føler meg ikke særlig bra... Vet det finnes noe bleking som er til kroppshår... men hvor får man kjøpt det?

Skrevet

selges på alle H&M og vita parfymerier og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...