Gå til innhold

Guttenavn vansklig og velge

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og fruen har 3 navn vi har finni sammen Meeen hvilket skal man velge.

Sitter dag etter dag og sier navna flere ganger etter hverander for og høre etter hva jeg føler når jeg sier navnet.

Så jeg vil da ha litt flere øyne og ører angående disse.

Marcus

Jonathan

Kevin

Jeg er ikke ute etter noen flere navn ettersom vi har nesten bestemt oss vil bare ha utsang ifra andre imøtekomende fedre om hva som låter bedre en det andre i det lange drag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sniker meg inn her - å kikker innimellom...

men jeg synes personlig Jonathan er det fineste...:)

Skrevet

skjønner godt dere syns det er vanskelig, klarte ikke å finne hvilket som var det fineste av de tre navnene

Skrevet

Marcus - ganske fint, men veldig vanlig i disse dager.

Jonathan - Veldig fint. Funker på engelsk og norsk.

Kevin - Ikke fint, harrynavn.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei! Vi fant nettopp ut at vi endelig har greid å bli gravid! Fantastisk!

Vi er veldig spente på å finne ut hvilket guttenavn vi skal velge, vi har svært få favoritter der i forhold til jentenavn...

Men skal vi se:

Marcus - er et av mine favorittnavn. Det er (dessverre, kanskje...) skikkelig vanlig, og hvis man i tillegg ikke er spesielt religiøs har jeg tenkt at det er litt rart å velge (selv om jeg ikke er religiøs og syns det er et utrolig fint navn). Vi har det faktisk som kandidat selv skulle vi få en gutt.

Jonathan - er i grunnen også ganske fint, et veldig søtt guttenavn, selv om vi aldri har vurdert det.

Kevin - ganske fælt, spør du meg. Det passer ikke på et norsk barn, med mindre en av foreldrene er av engelsk avstamming.

Jeg vil altså rangere dem i rekkefølgen du ga: 1. Marcus, 2. Jonathan og 3. Kevin.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jonathan var definitivt det fineste synes jeg.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvorfor tenkte dere på Kevin? Bare nysgjerrig, det er jo ikke et vanlig navn i Norge (og høres dessverre litt harry ut ja).

Tror jeg heller mest til Marcus, Jonathan får meg bare til å tenke på de tre røverne i Kardemomme by.

Skrevet

jeg syntes kevin er fint..kjenner en liten gutt som heter det,og han er bare helt nydelig..:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

"Valnskelig Å velge", ikke "og".

• 4 uker senere...
Skrevet

"vanskelig", ikke "valnskelig" :D

Skrevet

Det fine med både Marcus, Jonathan og Kevin er at alle kan uttales på engelsk. Det er faktisk en ting som betyr noe for oss.

Kevin er litt bøllete, men samtidig litt uvanlig her i Norge. Jeg liker Kevin best sånn umiddelbart.

Skrevet

nathan er bra, ;-) kevin er kult, Marcus og.

Skrevet

Homonavn. Og det mener jeg virkelig. Hvis vi får gutt skal han ha et navn med tæl i!

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg håper Anonym her får en homofil sønn :D

(Da blir det iallfall en homofil mann med navn med tæl i!)

Skrevet

hehe, ja... leker ikke machohomse her i gården nei. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...