Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du!

Leste inne på "For oss midt imellom" at du hadde EL den 9. april... Det hadde jeg også!! : )

Så nå er jeg vèldig spent! Begynte å blø litt i går kveld og har fortsatt med det i dag også. Litt urolig ang. det, men det kan jo hende at det er denne festeblødningen som har kommet, selv om jeg ikke hadde det sist.

Hvordan går det ellers? Fått noen symptomer på noen måte, eller er du akkurat som før?

Jeg er vel mer eller mindre som før. I alle fall om man ser bort fra denne blødningen og at jeg var fryktelig øm i nedre del av magen i går ettermiddag! Lurer sånn. Også har jeg lyst til å teste i dag!!! ...men det er nok aaalt for tidlig!

Jaja. Hadde vært morsomt om vi kunne slå følge fram til ikm., siden vi hadde EL på nøyaktig samme dag!!

: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så morsomt at vi hadde EL samme dag! Jeg slår gjerne følge med deg! :)

Kan jo absolutt være festeblødning du har da, siden det er alt for tidlig for en evt mens....vi satser på det!!! :)

Jeg har ikke særlig symtomer dessverre...selv om jeg leter og leter, hehe. Eneste er at jeg har mensmurringer stort sett hele tiden, og i går var jeg veldig øm på et sted ca 5 cm nedenfor navlen. Var vondt når jeg bøyde meg ned eller satt på huk. Men selv en normal mageknip hadde jeg nok tolket som et tegn akkurat nå. :)

Ventetida mellom EL og IKM er bare altfor lang!!! Jeg har også lyst til å teste!! Men vet jo at det bare blir negativt uansett....har som mål å vente til fredag, selv om jeg vet at det også er altfor tidlig...jeg er nok i ferd med å utvikle den kjente diagnosen her inne: testoman. Jaja, noe må man jo korte ned ventetiden med!! :)

Oppdater meg på nye tegn og hvordan det går med deg!! Krysser fingrene for oss begge!

Vivil-08

Skrevet

Nå begynner jeg faktisk å tro at jeg er gravid! Har sluttet å blø ferskt blod, nå er det bare litt grums igjen. ; ) Og jeg har murringer i magen og ryggen som kommer og går. Men føler meg litt "rar" nede i magen. Så hååper at den sitter fast der inne. : )

Ellers så har jeg hatt så utrolig lyst på sjokolade i dag! I går også, for den saks skyld... Dilla allerede!? He-he. Samme som deg jeg. Leter etter alle mulige slags symptomer! : )

Kan vi ikke ta en felles testedag!? Det hadde vært gøy! Og ingen sniktesting før! Hva sier du!? Ja! Ja! : ) Bra! Hva med lørdagen? Lørdags morgen... Også "møtes" vi her inne for å dele info. Hva sier du!?

Skrevet

Ja, det hadde vært skikkelig morsomt!! Men jeg er bortreist uten datamuligheter fra tiiiiidlig fredag morgen til søndag ettermiddag/kveld...ut på tur... torsdag er vel liten vits å teste...men klarer vi vente til mandagen??? Hvis du vil så er jeg klar for fellestesting mandag!!!....men vil du teste i løpet av helgen skjønner jeg det altså. :)

Evt kan vi teste søndag morgen, men da får jeg ikke logget meg inn her med info før utpå ettermiddagen/tidlig kveld. Men det er jo et alternativ!!! -det er i allefall en dag mindre å vente enn til mandag, hehe.

Dette er så spennende!!!

Skrevet

Det aller morsomste hadde jo vært om vi kunne ha testet på likt! : ) Om du klaarer å vente helt til mandags morgen, er jeg absolutt med på det! Er jo lenge å vente, men da er det i alle fall sikrere... : ) Men om du ikke klarer å vente så lenge, forstår jeg det!! : )

Evt. kan vi teste iløpet av helgen og så møtes her inne på søndagen. Men si hva du vil, så gjør vi det sånn!

...er bare så morsomt å teste sammen med noen...

Skrevet

Hei dere to!

Jeg hadde el 7/8 april, og slenger meg med dere to i testklubben :)

Tenkte dere å teste nå til helgen eller neste helg?

Jeg kan vel tidligst test 21.april? Jeg er sååå spent:)!!

Har prøvd nå i 4 pp, men har veldig lange sykluser (42 dg) og blir av den grunn lang ventetid på meg!

Skrevet

Hei alle tre :)

Slenger meg på her eg, hadde også el 7 eller 8 april.

venter ikm 21 eller 22 april.. så nå er det ein veldig spennende tid for oss! eg også inne i min 4 pp. men har korte sykluser eg då. 25-26 dager. Tenkte å ta en billigtest lørdagsmorgen for morro skyld.. ser eg ein svak strek der så prøver eg ein cb for å vere heilt sikker.

Nå er vi bare komme til tirsdag... off.. ser virkelig fram til helg nå!

Kjenner ingen særlige symptomer.. men det var noe rart denne pp.. noen dager etter el kjente eg stikkinger i magen igjen. kjenner det nå og då, bytter side heile tiden så vet ikkje ka det kan komme av?

og ømme brystvorter.. ellers ingenting.. lykke til!!! :)

Forresten, har mye utflod noe å seie?

Skrevet

Hei mell85*4pp Vil bli mamma snart!

Vi hadde både samme antall pp og el dag, det var god klaff :)

Stikkinger og økt utflod er jo et kjent symptom, det samme med ømme brystvorter!

Jeg har ikke hatt noen symptomer de tidligere pp, og har vært litt obs på ikke å lete etter symptomer.Men 4 dager etter el hadde jeg lyserosa utflod, og igår (1 uke siden el) brunaktig grums (beklager detaljer) når jeg var på toalettet. Har også disse murringene i magen som mange snakker om, så det skaper litt håp om at kanskje det er noe på gang!!

Har tatt i bruk clearblue fertilitsmonitor denne pp, og fikk maks fertlitet 6/7 april og høy fertilitet 8 apri. Så vet at vi traff på el ihvertfall:)

Skal ut på middag (+ vin) med noen venniner på fredag, og lurer på om jeg skal teste for sikkerhets skyld.

Greit å teste med disse billigtestene før eventuelt bruker en cb :)

Skrevet

Hei, dere!

Så morsomt at vi er flere med EL rundt samme dag... : )

Har noen symptomer jeg også, så håper jo at det faktisk har klaffet på 1. forsøk... : )

Begynte å blø på søndagskvelden og fortsatte utover formiddagen på mandagen. Lurte på om det var festeblødninger, men synes det var litt merkelig iom. at det var helt friskt blod og ganske mye. Men det kan vel hende det var det likevel... : )

Ellers har jeg litt vondt i ryggen og i eggstokkene. Stikkingen i eggstokkene skifter litt fra side til side... Hmm... Lurer seriøst på om jeg faktisk er gravid allerede!!!

...blir spennende å teste... : )

Skrevet

Hei alle sammen! Så morsomt at vi er så mange med EL nesten samtidig!

Villabolla 1.pp: Vet ikke om jeg klarer helt til mandag nei...selv om det jo er sikrere..huff... Skal vi si søndag morgen? :)

Flere som er med å tester søndag morgen? Så møtes vi her i løpet av søndagen og utveksler resultater?? Spennende!! Også må vi jo huske på at selv om testen skulle være negativ søndag så er det fortsatt håp! Fordelen med å teste i tidligste laget er jo at det fortsatt er en god forklaring på hvorfor den er negativ...hehe....

Har mistet alle sympomer jeg :( Ikke mensmurringer en gang i dag...men satser på at jeg er en av dem som ikke har så mye tegn...

Skrevet

Ja, gøy at vi er så mange!

Jeg er med på å teste på søndag :)

Men jeg tester også på fredag for sikkerhet skyld siden jeg skal ut på middag og vin. Drikker dere mens dere prøver? Jeg prøver å ha et avslappet forhold til denne prøvinga (ikke lett)!!

Skriver her inne når jeg har testet! Tester dere alle med billigstrimler? Har ikke rukket å bestilt med billigstrimler enda, så må nok stikke på apoteket å kjøpe en test eller to :)

Skrevet

Eg kan godt vere med å teste søndag, men kan hende eg tester lørdag også.. vet ikke :)

Vi har jo en del masse til felles Luna! (det heter hunden min også)

Så det virker som vi ligger likt! Kan nesten virke som alle her er gravide, og eg tror 2 av dere har fått festeblødning! Eg har ikkje merket noe blødning eller brunt.. men har masse utflod hele tiden som lukter litt ille :s sorry :)

og i stad når eg tisset fekk eg vondt/trykk nederst i magen? flere som har merket det nå?

Eg skal nok teste med billigstrimler, telte i stad.. har 5 strimler og 2 vanlig cb. Luna: du kan jo bestille på billigetester.no, då er dei framme til fredag.. truur eg, eller lørdag :) Har kjempe vondt i ryggen eg også, men det trur eg er fordi eg har ligget for mye på soffan (har influensa nå, så vansklig å kjenne tegn til graviditet når eg er så trøtt og slapp som eg er). Det er vansklig å tenke på det, eg hadde også tenkt å ta det helt easy med prøvingen, men stresser som en gal under el. :)

Forresten merka eg el slim denne gangen, det har eg aldri hatt før, tar det som et godt tegn!

Skrevet

glemte å svare på et spørsmål:

Eg drakk litt hot and sweet i helgen, men det var fordi vi manglet hostesaft ;) man kan jo ikkje slutte å leve heller ,mens ein prøver :)

Skrevet

JEG OG HADDE EL 9 APRIL!!!!!!!!!!! :) :) :)

Skrevet

Åh! Du godeste!! Så mange av oss... : ) Jeg fikk satt inn en P-stav for ca 1 år siden. Den har jeg selvsagt tatt ut nå, men er liiiivredd for at den har fucka med syklusen min. For i dag hadde jeg skikkelige EL-symptomer, men kanskje det var noe annet! Huff, altså! Jeg er heeelt på jordet nå og kjempeforvirra!! Det var jo helt helt sikker EL den 9., men om syklusen min er ute og kjører, så vet man jo aldri...

Jaja... Får prøve å ta det litt med ro. He-he. Men søndags morgen er jeg i alle fall med og tester... : )

Skrevet

Hei! Hadde EL den 9/4, men ingen symptomer ennå...Har heldigvis utrolig mye å gjøre på jobben, så dagene går fort, jeg rekker ikke kjenne etter...hehe...

I morgen får jeg svar på masse blodprøver hos legen, og torsdag skal jeg til gyn. Blir spennende...

Tester kanskje mandag eller tirsdag jeg da...

Lykke til!!

Skrevet

Hei dere!!!

Jeg hadde positiv EL-test 7.april og jeg testet i dag og i går med CB, men den dumme skyggestreken er der enda, hadde SA 21.februar. MEN jeg synes den hadde blitt sterkere helt til venstre liksom og tydeligere.

Grunn til at jeg testet i dag på dag 9 er fordi før så har jeg fått svake utslag på dag 9, hadde det ikke vært for at skyggestreken "altid" har vært der, så hadde jeg jublet i dag.

Skrevet

Vi er nok to som stresser under el, mell85! Det eneste som står i hodet på meg de dagene er sengeaktivitet *hihi*.

Jeg har også vært øm nederst i magen, kanskje det samme trykket som du snakker om. Jeg må nok bestille meg noen billigstrimler! Det er rart hvor mye man lærer om sin egen kropp mens man prøver!

Kjedelig med influensa da, lite annet å gjøre enn å surfe på nettet her inne :) Håper du blir frisk snart !! Jeg skriver her på fredag etter jeg har testet!

Skrevet

Jeg og hadde el 9 april.... blir spennende og se om det blir baby på oss denne gangen. Har hatt mye vondt i magen de siste dagene, må tisse masse pluss vært svimmel og slapp i dag! Venter spendt på å høre resultatene deres ;)

Skrevet

I dag og i går har jeg vært syk, i dag er jeg mye svakere enn vanligvis, svetter og er tungpustet, har også redusert smaksløker.... Er nå 90 % sikkert på at jeg er gravid, ble syk etter en uke med første mann og! :) :) :) Håper sånn at jeg er gravid! Krysser fingrene for oss alle. HAr dere fått flere symptomer?

Skrevet

Så spennende, Alltid beredt!! Krysser fingrene for at magefølelsen fin er rett!:)

Skrevet

Er det vanlig å bli syk rett før ikm om man er gravid?

Då har jo kanskje eg også en mulighet då :) men har hatt vondt i halsen, mye slim og hosting, har svettet og frøset om ein annen, trøtt og slapp, men spise det kan eg, matlysten er der iallefall :)

I dag har eg hatt mens smerte faktisk.. men den vare ikkje så lenge, så kjenner eg stadig den stikkinga i venstre eller høgre side, og litt ved lysken. 3 dager til første test dag! Gleder meg! :)

Skrevet

jeg ble ihvertfall syk første gang jeg var gravid og syk nå, så jeg håper jeg er gravid!!!!! Dette er jo typiske tegn for meg, så er vel forkjellige tegn på folk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...