Twintipp og himmelblå Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Ralla ned på Elkjøp for å kjøpe meg printer så jeg fikk printet ut alle notatene mine, men fungerer den skiiiten, neida.. så. Det fulgte bare med en fargepatron??!!! Grrr..vrææl! Tror det sitter en djevel på min høyre skulder i konstant latterkrampa over min bestandige uflaks!! *utblåsning*
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Usj... Du får reise tilbake og klage. *Dænger slemme printeren til Twintippen*
chrisallic Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Shit happens,det er nok noe du vil le av siden.Ha en kjempefin dag! klem chrisallic
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Har du ikke lært at du ikke skal handle på Elkjøp enda!? Den gang du lærer det, så vinker jævær`n goodbye:D Hihi
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Ja, det er liksom typisk.. Jeg er den som alltid får sofa uten sofabein, kjøkkenbord med tre bein etc. He he.. Ordnet seg da, pappsen skriver det ut og kommer ned fra jobben.. *klappe på snille vofsen* Ha en super fin dag du og chrisallic:o) Og Spetakkel:o) Klem
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 Hæhæ.. Jo, skjønner ikke hvorfor jeg aldri lærer, jeg er jo ikke akkurat den fødte optimist heller:-p Hvordan går det med lillemor og to barns tilværelsen?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 MEG A!? NEIDA!! INGEN GOD DAG TIL MEG LISSOM! *Sjokkert* *surmule*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Hihi;) Er ikke den fødte optimist jeg heller, MEN jeg har lært meg at Elkjøp er en møkkabutikk, så der handler jeg aldri igjen;) Det går så bra så, henger i puppen da vettu, og mor er fornøyd, får jo gjort så forbanna mye! Hehe,.,. Jeg presser på den smokken, for det er bare for kosen! Ho er en liten sleiping.. Ellers sklir det avgårde, den største klarer ikke la være og pelle, men det går seg vel til. Der da, alt bra!? Ferdig med eksamen, eller er det oppgave du skal levere? Deilig uansett da:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2008 Så så, nå tar barsel hormonene en smule overhånd her, hæhæ Skrev samtidig vøttø! Har viet et helt svar til deg lenger opp.. Svikter ikke Haldensere vettø:-))
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Hihi, hormoner sier du? Er normalt å grine av barnetv vel!? Tihi.. Ja, skrev samtidig gittærn. Har svart deg da, er jo itte så treig heller da!
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2008 Ja, nå har jeg vel lært..*mumle mumle* Hihi, en liten sugekopp:o)) Utroooooolig skjønn jente ihvertfall.....Nei, det er en myte det der om at man får gjort så mye når man er i permisjon. Men, det retter seg nok litt når hun vokser seg til:o) Joda, så.. Emnetest i moralteori i morgen.. *glede seg vilt og hemningsløst* Ferdig og bestått den så er straksomstriks ferie, det skal bli gøtt gett!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Hihi, tusen takk:) Ho ligner på mammaen sin, det sier ALLE! Hehehe:D De første dagene var jeg såå fornøyd, for ho sov jo HELE tiden! Jippi! Jeg fikk jo gjort drøssevis.. Men den tidne varte ikke lenge, hehe.. Skal sette ho ut nå da, liker det ille godt ho:) Emnetest i moralteori ja, bare ordet gjorde at jeg ble susete i huet! Aldri hørt om, heheehe:D Så deilig med ferie a!!! Ja det blir nok gøtt gett:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå