Gå til innhold

3 mnd og bare la henne gråte når hun legger seg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan ikke gjøre dette, for hun griner jo helt krakilsk!!

Og blir helt blut, svetter så bare det, etter bare ett par minutter... er det slik med deres babyer også? hun er gjennomsvett i pysjen og håret er helt bløtt og pannen er bløt.. er d normalt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun blir nok overopphetet når kroppen hennes jobber så hardt med å skrike. Jeg ville tatt henne opp og kost litt med henne i stede. Hun er bare 3 mnd, tenk det er bare tre mnd siden hun lå inni magen din og var sammen med deg hele døgnet.

Skrevet

Nei.Babyer under året blir ikke bortskjemt eller noe.Så når dem griner,skal du ta babyen opp.Trøste trøste.viss det er klynking,symt så kan di ligge.Sovner som regel etter hvert.Leste på en side på nettet om babygråt.Under året skal man trøste,ta opp hvis gråter,pga tryggheten.Var man dårlig med det,så kunne det henge igjen årene etter.Babyen er utrygg,redd eller vondt.Ny stor verden.Bare mamma/pappa som kan passe på.Kan være hun er varm i pysj under dynen.Min ligger bare i body på svalt rom.Liker ikke så varmt.Blir grinete da.Mange ganger når min har fått drikke,så når jeg legger gutten min så er han vist enda tørst.Eller så er det flere rap som skal ut.Det hender også.Trodde han hadde rapt nåkk.Han ble grinete,tok han opp så kom enda en svær rap:) så sovnet han.noe er det.Bare vis at mamma er der:):)kos kos

Skrevet

Jeg må visst være veldig heldig for slik har jeg aldri opplevd med noen av mine 4 barn..Hvilke rutiner har du ved legging?..Jeg ammer tett om kvelden og legger minsten for kvelden kl 22 i bagen sin..Han kan enten ha sovnet ved puppen eller jeg legger han i våken tilstand..Da ligger han og kikker litt før han sovner..En unge på 3 mnd burde ikke ligge å skrike seg svett da er det noe som ikke stemmer;-)

Skrevet

Glemte å si at han sover til 7 om morningen;-)

Skrevet

Nei hvorfor skal du det? Gråt er komminikasjonsmiddelet dies, du må ta henne opp!

Skrevet

ja du er visst ekstremt heldig, hildemor fra vest!! Selvfølgelig kan en unge på 3 mnd beynne å skrike . Min får av og til skikkelig skriketokt-så der er jo jeg veldig uheldig! Som mange av de andre innleggene sier så kos å vis at du er i nærheten av babyen. Det bruker å roe de. Forøvrig så legger poden seg her kl 19 på kvelden, så jeg må visst være heldig. Legger de seg først kl 22 må det være noe galt!

Skrevet

hei igjen! HI her, jeg må bare få si at jeg IKKE lar henne ligge å gråte, vil ikke min baby så vondt! Tar henne selfølgelig opp, men det har skjedd en gang, og da lå hun bare noen minutter og hylte krakilsk, var kanskje noe som var galt da... ikke vet jeg, hun roet seg når jeg tok henne opp, og hadde ikke rap på lur var mett og hadde ny tørr bleie.

Har bare lest om folk som lar babyen grine men jeg ville bare høre om d var vanlig at di gråt så di ble blaute? er jo helt grusomt...

Skrevet

Jeg har en baby på 2 1/2 mnd, og vi har hele tiden latt være å ta han opp (hvis ikke han har blitt veeldig varm og svett). I steden har vi pratet og sunget for han og koste med han uten å ta han opp i senga. prøver å lære han at det ikke hjelper å gråte når han vil opp om natta, vet ikke om det funker, men han roer seg i alle fall fort om kveldene nå..

Skrevet

Hva feiler det deg din feige anonym..Hater slike sure hormonelle anonyme som deg som bare må hakke på noe..Er det gale å være fornøyd og ha en blid og tilfreds baby..Det jeg ville fram til som du selvfølgelig klarte å vri til noe annet var at hvis en unge på 3 mnd illskriker til den blir svett så er det noe galt(enten en rap,mageknip,sult,tørst,overtrøtt)..Ingen skriker bare for å skrike.. Helt normalt å legge et barn kl 22 når det er 11 uker..De som sier noe annet har ihvertfall ikke peiling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...